Son Durak

in #tr6 years ago


dialog2.jpg Keşke Gelmeseydin.

dialog2.jpg Keşke daha önce gelseydim.

dialog2.jpg Keşke hiç tanımasaydık birbirimizi.

dialog2.jpg Keşke birbirimiz tanıyabilsek.

dialog2.jpg Pardon ama ne yapmaya çalışıyorsunuz?

dialog2.jpg Sizinle tanışmaya çalışıyorum.

dialog2.jpg Keşke hiç çalışmasaydınız.

dialog2.jpg Keşke böyle söylemeseydiniz.

dialog2.jpg Ben seni daha sonra arayayım, manyağın biri musallat oldu.

dialog2.jpg Manyak demesek, belki delidir.

dialog2.jpg Öf be adam! Çığlık atacağım şimdi! Amacın nedir? Polis çağırırım çek git buradan.

dialog2.jpg Amacım sadece tanışmak.

dialog2.jpg Hiç tanımadığım biriyle neden tanışayım sokak ortasında!

dialog2.jpg E işte hiç tanımıyorsunuz, tanısaydınız tanışmamıza gerek kalmazdı.

dialog2.jpg Sapık mısın nesin ya, son kez söylüyorum rahatsız etme beni.

dialog2.jpg Sapık değilim rica ederim, kibarca biraz da şen şakrakça tanışmaya çalışıyordum sadece.

dialog2.jpg İmdaaaaaat!

dialog2.jpg Lütfen lütfen bağırmayınız. Sözümü bitirip gideceğim söz. Amacım tabii ki rahatsız etmek değildi. Işıltınız beni heyecanlandırdı. Gerçekten tanışmak istedim, hiç bir art niyet olmadan. Hani belki bu güzel bir arkadaşlığa belki çok büyük bir mutluluğa bir adım olacaktır diye düşündüm. Tabii ne olacağını bilemeyiz ama korkaklık edip tanışmaz isem belki de sadece ihtimalden ibaret olan mutluluğu kaybederim diye düşündüm.

dialog2.jpg Ama...

dialog2.jpg Sözümü kesmeyin lütfen. "Ama" ile başlayan cümleler isteklerden kaçmaktır benim lügatimde. Tabii sizinle tanışma çabamın öncesinde çok korktum yani terslenmekten. Korkularım haksız değilmiş, terslendim zaten. Fakat ne zaman bir şeylerden koktuysam üzerine gitmem gerektiğini düşündüm. Korkaklıklar, sanki hep iyi şeyler olmadan önce çıkar insanların karşısına ki cesaret gösterip hak edenler ulaşsınlar o iyi şeylere. Her neyse, keşke diyorum şu an, keşke korkularımı dinleseymişim, hiç gelmeseymişim yanınıza. Sizi de rahatsız etmemiş olurdum. Çok nahoş bir görüntü oldu. Özür dilerim, gerçekten kabalık etmiş oldum, çok ama çok özür dilerim.

dialog2.jpg Bir dakika gitmeyin lütfen. Şu anda sanırım ben de sizinle tanışmak istiyorum lakin korkuyorum. Otobüs durağında bir adam, telefonla konuşurken lafıma giriyor. Böyle biriyle tanışmak ne kadar doğru olabilir ki?

dialog2.jpg Doğru nedir ki? Tabii size zarar verecek şeylerden uzak durup kendinizi korumalısınız ama iç sesiniz size bir şeyler söyleyecektir.

dialog2.jpg Korkuyorum ama korkuların çoğusu kaybettirirdi değil mi? Gerçi biraz rahatladım ama işte bir heyecan bastı şimdi de. Ellerimin titremesi ondandır.

dialog2.jpg O güzel elleriniz gerçekten çok güzel titriyorlar. Siz bir de benim kalbimi görseniz. Hop oturuyor hop kalkıyor.

dialog2.jpg Tamam, o zaman otobüse beraber binelim, biraz laflayalım yolda. Sonrası akışına kalsın.

dialog2.jpg Anlaştık.

Bir otobüs durağı şahit olmuştu bu konuşmalara. Akşam eve giden otobüs durağı yemeğini yedikten sonra Ana Haber bültenlerinin Son Dakikasıyla yüz yüze gelmişti. Spiker heyecanla belediyenin son kararını açıklıyordu. Artık otobüs duraklarına gerek olmayacaktı. İnsanlar ellerinde bulunan GPSli akıllı kent kartlara kullanacakları otobüsün numarasını girdikleri zaman, güzergâh üzerinde bekledikleri yerlerden alınacaklardı. Artık yağmurda, çamurda ve karda ve de kışta otobüs durağına yürümek zorunda kalmayacaktı insanlar.

Ah! dedi otobüs durağı. İşsiz ve aç kalacağıma mı yanayım, insanların tanışacak mecralarının ellerinden alınmasına mı yanayım?

Dertli ve yalnız otobüs durağı evde kös kös oturarak paslandı.
Ve bir gün şehrin çöp tepelerinde bir köşeye atıldı çürümüş otobüs durağı.

Otobüs durağı için bir Fikret Kızılok şarkısını Zeynep Karatağ’dan dinleyelim en iyisi.

Akşamın rengi suya dalıyor / Gözlerim denizde beni süzüyor / Gördüm, yalnızlığımı gördüm / Çok derinde bana bakıyor İçimdeki sonsuz duygular / Su kesilmiş yüzümde ellerimde / Vay benim, vay benim alınyazım / Vay ıssızlığım, vay gözyaşlarım

Saygı ve Sevgiyle


Story & Image Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

This post has been upvoted by @minibot with 52.6%!
Thank you for giving your trust and witness vote to my creator @isnochys!
More profits? 100% Payout! Delegate some SteemPower to @minibot: 1 SP, 5 SP, 10 SP, custom amount
You like to bet and win 20x your bid? Have a look at @gtw and this description!

Thanks moyse pls feel free to upvote for the post you liked :)

O otobüs durağı benim. Her yıl onlarca bavulun geldiği; ama hiç tren gelmeyen o istasyon da benim. Müzik.

Otobüs duraklarına da trenler gelsin ve de vapurlar ve de Müzik. :)

Sayın otobüs duraklarına ve sayın vapurlara selam olsun. Sayın Müzik, baş tacısınız.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 2.22% upvote!
I was summoned by @tahirozgen. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

otobüs durağındaki çiftin hikâyesini merak ettim ben:)
şarkı da tam uymuş:)

Belki çiftin hikayesini de otobüsün şahitliğimde öğreniriz. :)

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 31.11% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Thanks to steemhq.

This post has received a 28.57% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

Loading...

How Cool!

You got a 32.26% upvote from @coolbot courtesy of @tahirozgen!

Help us grow, delegate today!

You got a 25.00% upvote from @automation courtesy of @tahirozgen! This is a service sponsored by @yehey. Please consider voting @yehey for Witnes. Use this short URL link https://on.king.net/witness simply click and vote, this will redirect to Steem Connect for secure connection.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 90% payout rewards. Use this link https://on.king.net/automation to delegate SP to @Automation.
If you need an extra upvote, join us at https://SteemChat.com discord server.

Have a lovely day.
@Automation - Keep Steeming for a better future.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94