Varoluş Vızıltısı

in #tr5 years ago

varoluş vızıltısı.jpg


Atağım panik yaptı bir gece yarısı
Göğüs kafesimde oldu üç patlama
Göbeğimde bir sancı
İçeriden tekmeleyen bir varoluş

Duydunuz mu?
Silah sesleri yankılandı damarlarımdan
Bir bulantı gibi kim attı
Bana sormadan beni buraya?

Üzerimde tepiniyor eşeysiz bölünenler
Hem de omurgasızlar!
Ayakları var yalancıktan
Kanımı içiyorlar

Oysa omurgalarım hiç yalan söylemediler
Vallahi ayaklarım da söylemediler
Ve ben hiç eşeysiz bölünmeye cüret etmedim hayallerimde
Dedim ya ama Kanımı içiyorlar!

Panzehir!
Yok mu bir eşey bölünenin bir de eşey çarpanı?
Yahut eşeysizlik hormonu
Kaç doğru bir eşeyi götürür söyleyin bana

Bakın işte terliyorum incik boncuk
Koşturmasın artık şu cüceler damarlarımda
Silahlanıp gelmişler
Cinayet mahalli oldu kan sokaklarım

Kalbime sızmışlar bombardıman böcekleri
Kimyasal patlatıyorlar kendilerini
Ah Benim!
Yasal olmayan çocuklar vardı kalbimde

Melodram!
İşte nefesim kesiliyor
Omurgasız nefesim!
Sanki o nefsim miydi?

Alın şu tansiyonumu tavandan
Kafamdaki karıncalar defolup gitsin!
Saframdaki taş devri sona ersin
Bir bulantı sonrasındayım

Sonrası?

Sonrası üç doz krizantem
Ve akarsu sesleri rüyalarımda
Jartiyerli bakışlar atıyor kısa etekli kızlar
Eteklerinde cenneti veren melekler

Bir cinnet akşamında
Saksıya ektiğim cennet
Sonrasında ben yokum
Öncesinde var mıydım?



Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

🙏🙏 teşekkür ederim.

You got a 14.59% upvote from @brupvoter courtesy of @murattatar!

You got a 11.47% upvote from @emperorofnaps courtesy of @murattatar!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

You got a 88.21% upvote from @oceanwhale courtesy of @murattatar! Earn 100% earning payout by delegating SP to @oceanwhale. Visit www.OceanWhaleBot.com for details!

Uzun zamandır böyle güzel bir (yeni) şiir okumamıştım.

Çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏

yeni şiir tarzında okuduğum güzel eserlerden biri ...

Teşekkür ederim. 🙏

Bazen bunları nasıl bir ortamda yazdığını merak ediyorum. Oturup yazılabilecek bir şeymiş gibi gelmiyor.

Ne diyeyim bilemedim, emojiler konuşsun. 🤔 🙄 🤷‍♂️

Bir cinnet akşamında
Saksıya ektiğim cennet
Sonrasında ben yokum
Öncesinde var mıydım?

bu şiirleri okumayı daha çok seviyorum galiba🙆‍♀️

Genel yazılarım içinden mi bunları seviyorsun yoksa tarz olarak bu şiir tarzını mı seviyorsun diye sorsam beni mazur görür müsün? 😌 😄

Genel yazılarım içinden mi bunları seviyorsun

sayfalarca yazıdan daha fazla şey düşündürdüğü için belki de👧
kitap hâline ne zaman gelecek diye merak etmiyor değilim:)

Cevap için teşekkürler🙏😄💐

rica ederim👧

Merak ettim, takip ettiğiniz bir akım vs. var mı? Ya da aşırı sevdiğiniz bir şair?
Kaleminize sağlık.

Teşekkür ederim.

Açıkça söyleyebilirim ki; İkinci yeniciler'i keşfetmemle şiir sevmeye başladım ve aşırı sevdiğim şair ise Edip Cansever'dir. :)

Bu arada eline sağlık. Duraklatarak okuttu yine :)

Eyvallah doktor, sevebildiysen âlâ, sevemediysen de olur :)

Doktora katılıyorum, düşündüren şiirler. Emeğinize sağlık hocam harika.

Atağım panik yaptı bir gece yarısı

Panik atakları olanlar iyi bilir nasıl atağın panik yaptığını 😃

:) Teşekkürler baycan 🙏

kaleminize, aklınıza, yüreğinize sağlık.

Çok teşekkürler.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Tesekkürler trliste


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71539.00
ETH 3603.23
USDT 1.00
SBD 4.75