Naki Bey Plajına Gittim

in #tr6 years ago

asd.jpg

Merhaba arkadaşlar,

Geçen gün kız arkadaşımla Naki Bey plajına gittik. Daha önce hiç adalarda plaja gitmemiştim. Bu yüzden biraz ön yargılı gittim. Fakat düşündüğüm kadar kötü değildi. Aslında ilk başta havuza gitmek istedik. Fakat İstanbul'da temiz ve kaliteli bir yer bulmak gerçekten zor. İstanbul'da havuza girmek çok sağlıklı olmaz.

Şimdi gelelim Naki Bey plajına. İstanbul gibi kalabalık bir şehirde sıcaktan bunalan herkesin rahatlıkla ailesiyle, kız arkadaşıyla gidebileceği bir yer. Zaten plaja damsız girilmiyor. Eşinizi, ailenizi, kız arkadaşını alıp gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.

Çalışan arkadaşlar gerçekten güler yüzlü ve samimi insanlar. İşlerini severek yaptıkları belli. Her konuda yardımcı olurlar. Müşteri memnuniyetine değer veren bir yer.

Denizi çok temiz. Ben bu kadar temiz olmasını beklemiyordum. Bunun nedeni sanırım kalabalık olmaması olabilir. Kalabalık olduğu zaman çok temiz olacağını düşünmüyorum. Bu yüzden hafta sonu gitmenizi tavsiye etmem. Ben hafta içi gittim. Kalabalık değildi.

Bu sıcakta denize girmek, güzel vakit geçirmek isteyenler gidebilir.

Sort:  

Merhaba, Steemit Türkiye kullanıcılarını düzenli olarak yapılan projeler ile desteklemekteyiz. Yayınlarınızda #cointurk etiketini kullanarak, Kürator Projesi kapsamında oy alabilirsiniz. Ayrıca düzenli olarak organize ettiğimiz projelerden haber alabilmek için @kusadasi hesabını takip edebilir ve CoinTurk Discord Kanalı'na katılabilirsiniz. Sizleri aramızda görmekten mutluluk duyarız.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65848.40
ETH 3007.80
USDT 1.00
SBD 3.73