Zamansız sözler.

in #tr6 years ago

Özel bir yeteneğim yok, sadece aşırı meraklıyımdır.

Albert Eynşteyn.

Öfkeyle geçen her dakikanız mutluluğunuzdan çalınan altmış saniyedir.

Emerson.

En iyi, iyinin düşmanıdır.

Voltaire.

Hayal edebilirseniz, yapabilirsiniz. Her şeyin bir fareyle başladığını hiç aklınızdan çıkarmayın.

Walt Disney.

Şansla başarılı insanlar gördüm, ama şansla başarılı kalan insan görmedim.

Mümin Sekman.

Yarınlar hep güzel olacak derler, bugünler de dünlerin yarını değil mi?

Victor Hugo.

Sort:  

Zeki müren’ide ekleyelim “Ağlama değmez hayat, bu gözyaşlarına” :)

Merhabalar. :)

Çok güzel bir paylaşım. Ellerinize sağlık.

Yazılarımızın Steemit botları tarafından yakalanıp cezalandırılmaması için Alıntı yaptığımız cümleleri (>) ve yaparak başlatsak daha iyi olacak. Hem yazılarımız görsel olarak da daha hoş görünür.

Örnek:

Siyah bir ışık görüyorum
Victor Hugo

           > Siyah bir ışık görüyorum
            <sub>Victor Hugo</sub>

Teşekkür ederim. Gelen yazılarda bunu yapmaya çalışırım:)

Rica ederim efendim. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94