2 ya da 5 Steem kazanmak istermisin?

in #tr5 years ago (edited)

bitcoin.jpg
Source:

Selam Arkadaslar,

Icinizde Bitcoin ile yatip Bitcoin ile kalkanlar var, biliyorum. Yalniz deyilsiniz, bende bazen Bitcoin ile yatip, Moneronun 300 Dolar oldugunun rüyasini görüyor ve Sabah uyandigimda kendimi Ether Fiyatini takip ederken buluyorum. @sahinadm Analizlerini takip ediyor @murattatar in USDT in dedikodusunun Bitcoinu etkiledigi yorumlarini okuyor ona göre ayagimi denk aliyorum. :=)
Bu yaziyi okuyorsaniz ozaman sizde en az bir Kripto para birimi ile ilgileniyorsunuz demektir. Buralarda dolasan tüm insanlar Steem kazanma pesinde diye düsünüyorum...

Ozaman 2 Steem kazanmaya ne dersiniz? Yok 2 Steem az ben 5 Steem kazanmak istiyorum diyorsaniz ozaman öyle bir tahmin yapin ki 5 Steemin sahibi siz olun. Daha önce de düzenledigim gibi yine 2 ya da 5 Steem ödüllü tahmin yarismasini tekrarliyorum.
Bu yarismada sizden bilmek istedigim 27.03.2019 Carsamba günü Saat 12:00 (GMT) Bitcoin Fiyatinin kac Dolar olucagi. Bitcoin in fiyatini herzamanki gibi Coinmarketcap den alicam. Baska yerlerdeki Fiyatlara bakmayacagim. Yarismaya herkes katilabilir.

Yarismanin kurallari:

  1. Bu post a oy vermek (zorunlu deyil)
  2. Tahmin ettiginiz Bitcoin Fiyatini yorum olarak bu post'un altina yazmak.
  3. Sadece ilk yaptiginiz Tahmin gecerli olacak.
  4. Tahmininiz su formatta olmasi gerekiyor: x.xxx (Mesela: 3.981 $)
  5. Son tahmin 26.03.2019 Sali Saat 12:00 (GMT) kabul edilecek, daha sonraki tahminler kabul edilmeyecek.
  6. Sizden önce yapilan tahminin aynisini yapmak yasaktir. Ilk tahmini yapanin yorumu gecerli olacak. Digerleri kayida alinmayacak. Sizden önce yapilan tahminlere bir göz atarsaniz yararli olur.
  7. Bitcoin Fiyatina en yakin olan 2 Steem kazanacak.
  8. Bitcoin Fiyatinin 4 rakamini dogru bilen olursa, bu kisi 5 Steem kazanacak. (Virgülden sonraki rakamin bir önemi yok)

Bitcoin in su an ki fiyati: 4.053 $

Screenshot_2019-03-22 Bitcoin (BTC) price, charts, market cap, and other metrics CoinMarketCap.png

Katilan tüm Arkadaslara simdiden bol sans dilerim.

Sevgiyle kalin
@thales7


Source:

Sort:  

Eyvallah ;)
Bazı kelimeler çok güzel ;)

temkin500.jpg

Yapma hocam ya, bukadar düşmesin 😁

Posted using Partiko Android

Ben de düşmesin diyw böyle tahmin yapıyorum zaten :)) Senin yarışmada sonuncu oluyorum ya, düşğk tahminle olayım dedim. Şimdi yükseliş tahmini yapıp sonuncu olursam Btc düşmesin diye :))

Posted using Partiko Android

Bak bu açıdan hiç bakmamıştım.

Posted using Partiko Android

3950$

Posted using Partiko iOS

👍🏿

Posted using Partiko Android

4100$
Şanslı olan kazansın.

👍🏿

Posted using Partiko Android

4113.9 $ :)

👍🏿

Posted using Partiko Android

👍🏿

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63