Delegation

in #tr5 years ago

Selam Arkadaşlar,

Yazılarını beğendim arkadaşlara elimden geldiği kadar destek olmaya devam ediyorum. Aranızda yazılarını beğendim daha çok kişiler var, inşallah ilerde bu arkadaşlara da destek olmaya çalışıcam. Güzel yazılar paylaşmak isteyen ve SP sıkıntısı olan varsa bana yorum ile yada discord kanalından ulaşabilir. Daha birçok yazara SP delegationu yapmayı isterdim ama şimdilik SP sıkıntısı çekenlere öncelik tanıyorum. SP si yeterli olanları yine kendi çapımda ufak tefek desteklemeye devam ediceğim.

Sevgiyle yaşayın
@thales7

Posted using Partiko Android

Sort:  

Hocam çok teşekkür ederim, ne ince bir davranış. Çok şaşırdım ne diyeceğimi bilemiyorum. Desteğinizden öte düşünceniz beni çok mutlu etti.

You got a 20.07% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Kardeşim gerçekten çok teşekkür ederim, çok desteğin oluyor Rabbim gönlüne göre versin inşallah...

Çok incesin hocam. Teşekkür ederim. :)

Posted using Partiko Android

Amin😘

Posted using Partiko Android

Hocam destekleriniz için çok teşekkür ederiz:)

Rica ederim.

Posted using Partiko Android

Steemitin bu halında çok gözel addımdır bu, teşekkürler.

yardım ve desteğin için teşekkür ederiz🌼

Yardımlarınız ve topluluğa destekleriniz için kendi adıma teşekkür ederim ^^

Sana yaptığım delegation yine bir aptallik yaparak geriye çektim, ama elime gectigi anda tekrar göndericem. 😉

Posted using Partiko Android

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 35.22% upvote from us for your 7810 Partiko Points! Together, let's change the world!

Ayakta alkışlıyorum emojisi bulamadım bununla idare et 👏👏👏

😂😂Teşekkür ederim hocam.

Posted using Partiko Android

Congratulations @thales7! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

Çok isabetli isimler. Seni tebrik ediyorum abicim. Herşey paylaştıkça çoğalır :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70744.80
ETH 3561.94
USDT 1.00
SBD 4.80