You are viewing a single comment's thread from:

RE: Merhaba arkadaşlar hepinizede güzel saglıklı günler diliyorum tadı hoş olan tarifimi inş görmek istersiniz

in #tr4 years ago

@salihacinar03 size bir hive Account açalım orada daha fazla oy almanızı sağlarız.steemit de fazla aktivite kalmadı tabi bu benim görüşüm. Hive de kesinlikle daha fazla oy almanıza yardımcı olabilirim.

Sort:  

Öncelikle çok teşekkür ederim nasıl açacagız ben bilmiyorum geçen gönderdiginiz link bile giremedim 😊

Telefonunuzla buradan kayıt olabilirsiniz:

https://esteem.app/signup

Referred user ya benim adımı girebilirsiniz ama zorunlu deyil.

Selam girmeyi denedim boş sayfa çıkıyor sizin isminizide kullandım aynı acaba telefondan olmuyormu bilgisaraylamı oluyor girmiyor 🤔

Zamanım olduğunda size ben bir account acicam. Sonra size şifrelerinizi gönderip account u size teslim edicem eğer mümkün olursa.

Teşekkür ederim 😊

Screenshot_2020-06-17-03-44-58-554.jpeg
Böyle bir sayfa çıkıyor. Nerede hata yapıyorsun bilmiyorum

Aynen bögle sayfa çıktı giremedim

Kayıt olusturucaktiniz😅

Oluşturdum sonunda 😀🤣 lakin ben zor çözerim türkçe çevirisi yok

Burasının aynısı 😅 translate kullan

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67831.12
ETH 3801.93
USDT 1.00
SBD 3.75