Sort:  

Nereye gönderiyorum:)

Seve seve gönderirim tabi ki ama nasıl gönderilir bilmiyorum. İnst. hesabım kipkivircik1 burdan yazarsanız severim.

Ben hiç bilmiyorum tr den buraya nasıl gönderilir🙈. Maalesef demeyimde kendi isteğimle instagramm,facebook,whatsapp kullanmıyorum. Insta ve face hiç kullanmadım. Ilk kayıt olduğum yer steemit oda blockchain olduğu için. Ozaman şöyle yapalım. Ben 9. Ayda tr ye gelicem yaklaşık 2 hafta kalıcam ozaman size burdan yazarım. Ben paranızı hesabınıza gönderirim(yada steemit üzerinden) sizde Bana sakarya/adapazarı ya kargo ile gönderirsiniz. Tabiki bu sizin için extra dan iş anlamına gelmezse. Bal heryerden alınabilinir ama ben steemit bir aile olsun istiyorum, dostluklar kurulsun,ticaret yapılsın düşünce ve fikirler paylaşılsın ve bal satılsın😉. al satarım bal satarım ustam ölmüş ben satarım...

Posted using Partiko Android

Hahah😂 aynı şeyleri düşünüyoruz. Normalde bende pek satış kısmıyla uğraşmıyorum ama içerigi arı olan postlarımdan etkilenip bal almak isteyen olursa mutlu olur yardım ederim☺️. İlginiz için teşekkür ederim. Geldiginizde tekrar iletişime geçerşz. İyi günler.

Einverstanden = AnlastIk !

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83