Sort:  

Sona kadar bende sanıyordum:)

Kılpayı kaçırdın 😐. İlk tahmin yaptığında sonuncu olucan sanmıştım. Ama birgün sen kazanıcan ben inanıyorum buna.

Posted using Partiko Android

Ellerine sağlık @thales7 yine birçok arkadaşımıza bu güzel yarışmanla mutluluk ve heyecan kattın 😀

Posted using Partiko iOS

Inşallah öyle olmuştur. Devam edecek.

Posted using Partiko Android

Harika çok eğlenceli teşekkür ederim 🙏

Posted using Partiko iOS

Gitgide yaklaşıyorsun 😊

Posted using Partiko iOS

Genelde sondan ilk 10 arasında sondan ikinciydim şimdi baştan ikinci😂

Kürem yakında sana da uğrayacak ☺️

Posted using Partiko iOS

Yok be abla ben sakarım kırarım 😂😂

Posted using Partiko Android

Aman bir kürenin lafımı olur kırarsan kır ablam canın sağolsun ben yenisini alırım 😁

Posted using Partiko iOS

Bir küre kaç milyar milyon para😂😂

Posted using Partiko Android

Gönlümüz kadar kürenin değeri 😉

Posted using Partiko iOS

12 Fantastrilliar 400 fantasiemilyon a bit pazarında gördüm geçen günü.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63106.36
ETH 3262.11
USDT 1.00
SBD 3.87