[TACH Challenge]- Aşk ve Ön Yargı

in #tr7 years ago (edited)

Gideceğim dedi kadın, gideceğim seni artık istemiyorum! Hastayım ve hiçbir şey yapmıyorsun, ilaçlarımı bile almıyorsun! Efkarlı gözlerle baktı adam ; bilmediğin şeyler var, dedi.

Kadın : Neyi bilmiyorum, açıkla bana bu durumu, hiç sevmiyor musun beni? 30 yılın hiç hatrı yok mu, hasta olduğumu bile bile hiçbir şey yapamamanı nasıl açıklayacaksın?

Adam : Açıklamama izin vermiyorsun, beni bi dinlesen anlayacaksın her şeyi ; ama bilmiyorsun!

Kadın : Seni dinlemek istemiyorum, gidiyorum. Bu yaptığının hiçbir açıklaması olamaz!

Adam : Sen dur o zaman ne olur, ben giderim sen burda kal, dedi kaybetme korkusuyla. Ama ne olur bari bu dediğimi yap ; odadaki dolabın çekmecesinde bir defter var, onu al oku!

Ceketini alıp çıktı adam, yorgun adımlarla. Odaya geçti kadın, meraklı gözlerle çekmeceyi açıp aldı defteri eline. Bu bir günlüktü. Okumaya başladı ;

Bugün Hayatımın Anlamı 'nın kontrol günü, doktorla konuştum. İlaçlar çok ağır ;yalnızca uyku halinde veya uyku ilacı aracılığıyla verilebilir. Çünkü çok acı verir, hissetmesini istemiyorsanız böyle kullanmanız gerekir, dedi doktor. Allah'ım, bu çok ağır ;onun acı çekmesine göz yumamam. Ve bu cümlenin üzerinde bikaç gözyaşı damlası... En iyisi uyku ilacı verdikten sonra ilaçları enjekte etmek ve ona hiçbir şey belli etmemek. Böylesi en iyi, hastalığı biraz iyi olana kadar en azından... Ve böyle devam ediyordu sayfalar. Günlüğün sayfalarına bu defa kadının gözyaşları düşüyordu, yaptıklarının pişmanlığıyla hıçkırıklara boğuldu.

Resim Kaynak :1

Sort:  

Şimdi sana bir yorum daha yapıyorum
Ama bu yprum tamamen ticari bi yorum
Yani sana yorum yaptığım için godkara bana bakalım 30 kuruş verecekmi
Bunu deniyorum
Seni deneme tahtası olarak kullandığım için özür dilerim
😂😂😂😂😂
Ama bu dünya çok acımasız
Güçlüler zayıfları voteler 😂😂😂

@cryptohustlin has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Başarılar....

teşekkür ederim hocam

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by the-world from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Evet görüyorum sende yazmış yarışmada @by-yesilbag &@byn-yesilbag a rakip olmuşsun
Çok cesursun bravo 😂
Ama bu yarışmanın sonunda sadece bir kazanan olacak
Ve eğer o sen olmazsan ben olurum
Ve eğer bende olmazsam o zaman kim olur bilmiyorum
Sanada hayırlı başarular diliyorum 😂

Tebrik ederim, çok beğendim.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70586.26
ETH 3763.77
USDT 1.00
SBD 3.79