Herkese merhaba...

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba, ben @keepcalmandread.

Kısa bir süre önce bu hesabı ( @trbooster ) oluşturdum ve yarın itibariyle aktif olarak çalıştırmayı planlıyorum.

Trbooster;
Düşük ücretler karşılığında, belirli kriterler çerçevesinde yazılarınızı ödüllendirmeyi planlıyor.
Kriterlerden ve kullanımdan biraz bahsetmek gerekirse;

  • Yazının içerisinde #tr tagı bulunması gerekiyor.
  • Plagiarism ve spam içermemesi gerekiyor.
  • #tr küratörleri tarafından yayınlanan yahut onların onayladığı kullanım klavuzlarında belirtilen kriterlere uygun olması gerekiyor.( özgün içerik, kaynak belirtme vb.)
  • Yazının altında ''cheetah'' botu paylaşımı bulunmaması gerekiyor.
    (bu klavuzlara search kısmından aratarak yada tr discord kanalı üzerinde bulunan #faq-ve-kullanma-klavuzları başlığından ulaşabilirsiniz.)
  • Gün içerisinde 2 yazınızı ödüllendirebiliyorsunuz.
  • 3 günü geçmemiş yazılarınızı ödüllendirebiliyorsunuz.
  • Trbooster hesabı aktif olduğu sürelerde oylatma işlemi yapabiliyorsunuz. (şarj esnasında sıraya girmek mümkün değil.)

bu kriterlere uyan yazılarınızı ''0.260'' sbd ile birlikte memo kısmına yazınızın linkini paylaşarak ''$0.5'' civarında ödüllendirebilirsiniz.

trbooster.jpg

Bot güne başlarken 'https://steemnow.com/upvotecalc.html' üzerinden aldığı değerlere göre ücretleri günceller ve güne başlar, şarj olması gereken saatlerde beklemeye geçer. Bu süre zarfında gelen sbd gözlemler ise güne başlama sürecinde geri ödeme yapmaya çalışır. Bot aktif olduğu saatler içersinde yardımcı olmayı hedefler.

Örneğin; bir gün önce ücret 0.260 sbd olarak belirlendi fakat ertesi gün alacağınız ödül 0.5 in altında görünüyorsa bot size aynı oranda iade yapmayı hedefler. Tam tersi bir durumda Ödül yükseldiğinde ise bot kar amacı ile düşünmediği için sizden daha fazla ücret talep etmez. Ve tabi tutarların dalgalanabileceğini unutmamalısınız.

Bu süreçte;

  • Verebileceği en yüksek ödülü vermek için ortalama 2 saat kadar sizi biraz bekletebilir...
  • Şuanda demo sürecinde olduğu için herhangi bir sorunda geri ödemenizi almanız biraz zaman alabilir.
  • Bu servisi kullanmak tamamen sizin insiyatifinizdedir.

Böylelikle #tr tagı kullanıcılarını ödüllendirmeyi ve daha fazla özgün içerik üretilmesine yardımcı olmayı planlıyorum.
#tr tagı kullanıcılarına kazandırmayı umuyor ve bu çizgide projelendirmeye devam ediyorum.Kısa test sürüşleri ardından ödül miktarını yükselterek daha fazla yazarın faydalanabilmesi için gerekli çalışmaları yürütüyorum. Bu çizgiden ayrılmadığı sürece her türlü fikir ve görüşü bildirmekten çekinmeyiniz.

@trbooster steem power kiralama sürecini minnowbooster üzerinden gerçekleştirmektedir. Bu süreçte yardımcı olan @reggaemuffin ve @minnowbooster a bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

Tr discord kanalına;
'' https://discord.gg/HP6YnYE'' bu linkten ulaşabilirsiniz ve '@keepcalmandread#1623' üzerinden benimle iletişim kurabilirsiniz.

Not: Kurallara uymuyorsanız ve #tr tagı yetkilileri tarafından tespit edilirseniz bot üzerinden yaptırımlara mağruz kalabilirsiniz lütfen unutmayın.

Herkese iyi günler diliyorum.

Sort:  

Hayırlı olsun. #tr 'ye faydalı olur.

Hayırlısı olsun @keepcalmandread kardeşim umarım güzel işlere imza atarsın Başarılarını diliyorum .

teşekkürler. bende hepimizin başarılı olmasını umuyorum.

Mantıklı bir karar vermişsin kardeşim başarılar ve bol kazançlar diliyorum.

öncelikle teşekkürler, fakat proje kazanç elde etmeyi değil, kullanıcılara kazandırmayı hedefliyor, tekrar hatırlatmak istedim. Şuan ki hesaplamalara göre eğer steem fiyatında düşüş olmazsa ay sonunda belirli bir miktarı ben karşılamış, sponsor olmuş oluyorum.

Yoo biliyorum, ben kazancı genel anlamda ifade etmek istedim :) Yanlış anlaşılmasın :)

Özellikle yeni kullanıcılar çabuk bıkıyor. Bu tür çalışmalar onları da şevklendirecektir. Başarılar.

Değerli görüşleriniz için teşekkür ediyor bende sizin gibi düşünüyorum.

bende oyle düşünerek witness'lik rolünü üstlendim . #Destek şart :)

Kolay gelsin! Peki her postumuz için her seferinde ödeme yapmamız mı gerekiyor yok bir defa yapınca belli bir süre bot aktif mi oluyor?

Her yazı için ayrı ödeme yapmanız gerekiyor.

Güzel proje. Hayırlı olsun.

Guzel bir bot. Detaylar biraz kafa karistirici ama kullanildikca tam oturacaktir. Elinize emeginize saglik. Basarilar...

Tebrikler.

Yarın açılınca hemen deneyeceğim.

This post has been resteemed by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

Congratulations @trbooster! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69831.92
ETH 3744.43
USDT 1.00
SBD 3.77