Bitcoin ne yaptın?

in #tr6 years ago

dfsdfsf.jpg

Dün saat 2 civarında düşüş yaşıyan bitcoin şuanda 6750 dolar seviyelerinde,

Bu bir fırsat mı tehlikenin habercisi mi bilmiyorum ancak en iyi tahmin kendi tahmininizdir.
Kimsenin sözde analizleriyle kendinizi kandırmayın.

Ne karar verirsek verelim işler kötüye gittiğinde sorumlu kişiler sadece bizlerizdir. Dikkat edilmesi gereken bir dönemde olduğumuz hatırlatmak istedim. Bazıları işte fırsat deyip sizi yatırama yönlendirebilir, bazıları da kesin şu kadar daha düşecek diye elinizde ki coinleri bozdurmanıza sebep olabilir. Ve her ne olursa olsun ben demiştim sözü kullanılır. Bu nedenle analist ya da tahmin yapan insanlara inanarak hata yapmanızı istemem.

Sort:  

This post has received a 7.12 % upvote from @boomerang.

This post has received a 1.13 % upvote from @booster thanks to: @trbtc.

Maalesef her geçen gün çıkacak diye beklerken yeni bir düşüş... Artık sürpriz bile sayılmıyor.

Valla hocam kripto dünyası başka bir dünya. Neyin ne olacağını öngörmek için gerçekten çok iyi takip etmek gerekiyor. Ben zamanında uzunca bir süre sürekli takip etmeme rağmen ne olacağını hiçbir zaman öngöremedim. Şimdi o kadar takip etmiyorum ancak steem fiyatlarının düşmesinden dolayı çıkmasını dört gözle bekliyorum. Umarım hiçbir yatırımcısını üzmez ve yüklelişe geçer.

Aynen, umudumuz yükselmesi yönünde @trbtc

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10