23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramım [Cointurk 26. Projesi] trcaylak 4531

in #tr6 years ago

170420181204341691368_2-41.jpg

Nenemin dediği gibi ah ahh nerde o eski bayramlar:) diye başlamak vardı ama şuan daha güzel kutlanıyor diye düşünüyorum en azından ilkokulda bizim beklediğimiz gibi yollara sıralanıp elimizde bayraklar başbakan vali gelecekte biz o bayrakları sallayacağız diye küçücük çocuklar bekletilmiyor saatlerce bırakın ilk okulu ortaokula giderken bile bu şekilde beklediğimi hatırlıyorum hatta birkeresinde Süleyman Demirel gelecek diye sıraya dizmişlerdi 2 saat beklemenin ardından arabadan çıkan bir şapka gördük sadece başladık bayrakları sallamaya sonradan öğrendikki şapkayı sallayan başbakan değilde polismiş:)
İlkokul ve ortaokul zamanında öğretmenlerin bana o şiirleri dayatmasından gerçekten nefret ederdim hayır çalışkan bir öğrenci değilim neden veriyorsunuz anlamıyorumda ama şimdi böyle anınca gülüyorum kendime .
Lise zamanında güzeldir 23 nisan kutlamak en azından o zaman neyi kutladığının neden kutladığının bilincindesin tören yürüyüşleri olurdu bizim bando susup askeri bando başlayınca ayaklar yere daha sert vuruyordu artık nasıl bir davulla çalınıyorsa insanın içine ayrı bir şevk geliyor. sonra stadyum olayı vardı en zevkli yeri aslında orasıydı birde ayakta bekletmeseler . Halk oyunları , koreografiler , şiirler okunur inanın tüylerimiz diken diken olurdu.
Düz liseyi bırakıp meslek lisesine başlamak 23 nisan kutlamalarını biraz zayıflattı sanırım.
Endüstri meslek lisesi olmanın verdiği durumları hiç yazmıyorum .
Benim 23 nisan biraz sönük geçmiş sanırım ama geçmişi hatırlamak güzeldi böyle bir proje düzenlediği için @kusadasi ve ekibine teşekkür ederim .
Görsel Kaynak

Sort:  
Loading...

14194015_k_17095803_yarisma_duyurusu.jpg
https://steemit.com/tr/@hakansorucu/try-marketing-1-projesi
steemiti geliştirmek adına yapılan projelerimize katılıp ödüller alabilirsiniz

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69824.27
ETH 3761.57
USDT 1.00
SBD 3.81