STEEM POWER [Cointurk 23. Projesi] [trcaylak#4531]steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

sfsd.jpg
Neden Steem Biriktirmeliyiz?
Aslında elimde hiç steem yada steem dolar yok ama tecrübe olarak söylemek gerekirse bir ay önce bitcoin aldım ve aldıktan sonra ciddi anlamda düşmeye başladı dedim benimi bekliyordu:)
Sonra sabrettim 8000 dolar civarındaydı aldığımda sonra 10000 dolar üzerini gördü ve sattım güzelde kazandım.Şuan duruma bakıyorum yine aynı ben bekliyorum satmıyorum.
Burda yeniyim daha adapte olamadım öğrenmeye çalışıyorum.
Kripto para piyasasında bütün hepsi birbiriyle bağlantılı düşüşler etkileşim halinde bu durumdan karlı çıkmak için yapacağımız tek şey elimizdekini satmamak yapacağımız paylaşımlarda %50 power %50 steem yapmak kazancıda tl ye çevirmemek.

Power Up konusana gelecek olursak burda en önemlisi bu bildiğim kadarıyla güçlü hesapların kazanımı daha fazla hesabımızı güçlendirmek için power up yüksek olmalı benim gibi ingilizcesi olmayan kişilerde var ve kazancımızbir iki doları geçmeyecek bu şekilde hep aynı yerde sayacağız ama hasabımızı güçlendirirsek birbirimize destek olarak herkez kazanacak ve tr paylaşımları hakettiği değeri alacak.Ben buna inanıyorum her geçen gün benim gibi yeni insanlar geliyor.
ve güzel paylaşımlar oluyor lakin görünmüyor ama hesap gücü yüksekse paylaşımı görünüyor takipçisi artıyor. Birşeyler almak için önce vermemiz gerekiyor.
@kusadasi na desteklerinden dolayı teşekkür ederim.
Resim

Sort:  

hobi ben de artık bu steem muhabbeti:)

Ben daha yeniyim deneme aşamasında diyebiliriz ama tr paylaşımlarını takip edip okuyorum sürekli.
Birde herkes çok ciddi burada anlamaya çalışıyorum halen :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70434.55
ETH 3761.18
USDT 1.00
SBD 3.84