Kahvaltı ve Sizi Çok Özledim

in #tr6 years ago (edited)

Merhabalar, nasılsınız?
Hala internet problemini halledemediğim için pek fazla girip paylaşım yapamıyorum. Bu yüzden burayı ve sizi gerçekten çok özledim.

Ben taşındığım yere ufak ufak alışmaya başladım bile. Büyük şehir kalabalığından ve kirli havasından sonra gerçekten iyi geldi diyebilirim. İlk okuldan beşinci sınıfa kadar okuduğumuz arkadaşım da burada oturduğu için, beni bir kaç gün gezdirdi. İlk günler temiz havadan dolayı başımı kaldıramıyordum. Ben içtiğim bir ilaçtan sandım ama çevredekilerin söylemesine göre temiz hava çarpması yaşamışım. Kendimi toparladıktan sonra arkadaşım beni başka bir semtte kahvaltıya götürmek istediğini söyledi.


Yeni yerler keşfetme ve öğrenme merakı ile hemen hazırlanıp çıktım. Havalar da ufaktan bozmaya başladığı için bu aralar çıkabildiğiniz kadar çıkın. Çünkü yaz aylarının son demlerine gelmiş bulunmaktayız.



Biraz yürüdükten sonra kahvaltı yapacağımız yere geldik. Mekanı çok beğendim ama en güzeli de vermiş oldukları hizmetti. İki kişiye yetecek ne var dediğimiz de bizlere önerdikleri kahvaltıyı aldık. Çaylarını çok sevdim özellikle biter bitmez hemen görüp doldurmaları çok hoşuma gitti. Utanmasaydım çayı hangi marka kullandıklarını soracaktım ama soramadım.

Bu aralar bir türlü yaş zencefil bulamadığım için kahvaltı sonrası bir alışveriş merkezine girelim dedik. Orada bir markette aradığımı bulduktan sonra içim rahatladı. Yeşil çay içerken zencefille içmeye alıştığım için onsuz içemiyorum. Biraz daha oraları gezdikten sonra eve doğru yola çıktık. 45 dakika yolculuktan sonra eve kendimi attım. Yeni bir yer daha keşfetmenin verdiği mutluluk ile bir güzel uyudum.

Sevgiler,


 

 

 

 

 

 

 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/09/15/641/

Sort:  

Tatlım gülen yüzünü görmek ne güzel . Biz de seni özledik 🤗😘


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95