Ev Dekorasyon Fikirleri Alabileceğiniz 3 Youtube Kanalı

in #tr6 years ago

Merhaba yine ben!

Ev dekorasyon fikirleri ya da kendin yap projelerini ne kadar çok sevdiğimi, yapmış olduğum paylaşımlar sayesinde az çok biliyorsunuz. Bu tarz videoları izlemekten çok keyif alıyorum. Bazen de o videolardan fikirler ediniyorum. Bu konular için vaktimin çoğunu Pinterest ve Youtube sitelerinde geçiriyorum. Her türlü konularda gerçekten hazine gibiler. Bahsettiğim sitelerden birisine girince, zamanın nasıl geçtiğini inanın anlamıyorum. Şuna bakayım, buna bakayım derken zaman akıp gidiyor. İşte bugün sizlere severek takip ettiğim üç tane youtube kanallarından bahsetmek istiyorum.

 

MR. KATE



Source

Mr.Kate, benim izlerken en keyif aldığım youtuberlardan bir tanesi. İkilinin ilişkilerine ve ev dekorasyonlarına bayılıyorum. Çoğunlukla ucuz yöntemlerle dekorasyon yapıyorlar. Mesela ikinci el eskimiş eşyaları değiştirerek yeni bir görünüş veriyorlar. Mutfak, yatak odası, teras, banyo, home ofis gibi her türlü oda için dekorasyon örnekleri bulabilirsiniz. İç dekorasyon konusunda çok zevkli olduklarını düşünüyorum. Bu yüzden videolarını izleyip fikirler edinebilirsiniz.

The DIY Mommy



Source

The Diy Mommy, genellikle kendinizin yapabileceğiniz tasarım fikirleri paylaşıyor. Ben mesela alt bölümde videoda gördüğünüz fayans boyamayı çok beğendim. Banyo ya da mutfak fayanslarınızı bu şekilde boyayabilirsiniz. Tek yapmanız gereken bir internet sitesinden beğendiğiniz bir stencil kalıbı, su bazlı boya almak. Önce ufak bir alanda tecrübe edinmek için deneme yapın. Daha sonra tüm alanlara uygulayabilirsiniz.

TheSorryGirls


TheSorryGirls, bu kanalda çok becerikli iki kız var. Birden fazla eşya yenileme ya da bir eşyayı farklı amaçla kullanışlı hale getirdikleri videolar mevcut. Benim beğendiklerim arasında, büyük bir klasik saati çiçek sehpasına çevirdikleri video. Aşağıya videosunu bırakıyorum. Sizce de güzel değil mi?

Source

 

 

Umarım paylaştığım kanallar sayesinde fikirler edinebilirsiniz.

 

Sevgiler,


 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/07/09/ev-dekorasyon-fikirleri-alabileceginiz-3-youtube-kanali/

Sort:  

This post has been upvoted and picked by Daily Picked #50! Thank you for the cool and quality content. Keep going!

Don’t forget I’m not a robot. I explore, read, upvote and share manually 😊


You can upvote, follow, resteem, delegate and join my curation trail to support me, good creators and minnows.
Thank you!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64742.01
ETH 3172.49
USDT 1.00
SBD 4.10