#turkcebilim 3.Yarışma Sonuçları

in #tr6 years ago

tb.png

turkce.png


#turkcebilim etiketi altında yapmış olduğumuz 3.Yarışma dün itibariyle sona erdi. Gün içinde yazılar moderatörler tarafından değerlendirildi ve ödül almaya hak kazananlar belli oldu. Katılım sağlayan herkese içten teşekkürlerimizi sunarız.

--TEBRİKLER--

1.@emirfirlar

https://steemit.com/tr/@emirfirlar/piri-reis

2. @ecotone

https://steemit.com/tr/@ecotone/haritalarin-piri-ydi-vesselam

3. @househusband

https://steemit.com/tr/@househusband/iyibilirdiktrkebilim-pirireisinaslbilirdiniz-9ns26hkwz0

İlk üçe giren yazarlarımıza ödülleri teslim edilmiştir.

Ayrıca ilk beşe giren yazılar @turkce-bilim tarafından resteem edilmiştir.


Bilim yazılarınızla #turkcebilim etiketi altında buluşalım

Sort:  

Yazımı değerlendirip 1.liğe layık gören arkadaşlara ve #turkcebilim ailesine çok teşekkür ediyorum :)

O muhteşem yazınız için asıl bizler çok teşekkür ederiz 😊 Öyle bir yazı için o ödül çok az bile !

Çok teşekkürler :) Beni asıl yazmaya iten konu seçimiydi, dolayısıyla araştırmamı severek yaptım. Bence oldukça keyifli bir yarışmaydı. İçeriğin ödülünden daha önemli olansa beğenilmesi, okunmasıdır. Ödül içinse @turkce-bilim @tryardim @damla hepinize teşekkürler. Umarım #turkcebilim daha da büyür ve çok daha güzel içerikler ortaya çıkar.

Güzel yazılar çıktı ortaya, değerli bilgiler öğrendik, emeği geçen herkese teşekkürler.

Güzel yazılardan birisi de size ait. Çok keyifle okuduk. Sağolun.

İlk üçe giren paylaşımların hepsi birbirinden güzel. Bu sıralamayı yapmanın hiç de kolay olmadığının farkındayım. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum:)

Böyle güzel ve yapıcı bir yorum yaptığınız için teşekkür ederiz. Yarışmaya katılımınızla bizi çok mutlu ettiniz. Çok sağolun.

Teşekkürler. Acayip sevindim.
Birinciye bakabildim sadece ve çok güzel bir yazıydı. Diğerlerini de birazdan okuyacağım; teşekkür etmekte daha fazla gecikmeyeyim diye onları sonraya bıraktım. Tekrar teşekkürler.

Siz de çok farklı bir soluk getirdiniz efendim. Biz teşekkür ederiz :)

Herkesi tebrik ederim👏

Katılan ve kazanan tüm kardeşlerimizi tebrik ederim 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62656.62
ETH 2941.90
USDT 1.00
SBD 3.59