Fotoğraf Yorumum

in #tr6 years ago

4AE79734-2DCE-4DB3-8B4F-9238C477DA88.jpeg
Bir fotoğraf sergisinde fotoğraf sanatçısı’yla bu fotoğraf üzerine biraz konuştuk. Ben ”hocam bu fotoğrafta neyi anlatmak istediniz .” dedim. Biraz yüzünü buruşturarak ”burada ters ışık kullandım, anı yakalamak için bir müddet bekledim” şeklinde teknik tabirler kullandı. Oysa benim anlatmak istediğim bu fotoğrafın öyküsüydü.
Ukalalık olmasın diye”hocam bu eseri benim anladığım kadarıyla yorumlayabilirmiyim.” diye izin aldıktan sonra şöyle yoruma başladım:
Fotoğrafta sağ tarafta ki ekin, üretimi, tarımı yani yatırımı temsil ediyor. Ve burası karanlık. Solda ki Anne ve çocuğu bizim geleceğimizi ve arkada ki ışık hedefi, amacı temsil ediyor. Ve burası aydınlık. Yani bu eserin özeti; biz üretim yaptığımız da geleceğimizi aydınlık hale getirebiliriz.

Ben böyle anlatınca Üstad dudaklarını aşağı doğru büzerek”tabi bu da bir bakış açısı” dedi. Yanımdan selam vererek uzaklaşırken zannedersem benim bu yorumumdan sonra ben nasıl fotoğraf çekmişim böyle. demiştir.
İyi günler ve iyi insanlarınız olsun.

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

İnsanların, -avcılıktan- tarım'a geçişi, aile ve topluma geçişidir..
demek istiyorum ben de ;)

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62596.14
ETH 3021.48
USDT 1.00
SBD 3.65