İstenmeyen Posta Şifreli Bir Reklam Tıkladığınızda Ne Olursa Olur - Bitcoin Haberler

in #tr6 years ago

İstenmeyen Postalar İçin Tıklandığında Ne Var Ne Olur?

AdBlock'u etkinleştiren hassas bir web kullanıcısı olarak, tarama yaparken muhtemelen pek çok reklamla karşılaşmazsınız. Ve yaptığınız nadir durumlarda, clickbait’in çıkışlarına direnmek için yeterince akıllı olursunuz. Ama “sonraki bitcoin” i keşfetmek için tıkladığınızda ne olurdu? Bu deneyim sizi nereye götürürdü ve bu ezoterik bilgiden nereden yararlanabilirdi?

Ayrıca şunu okuyun: Araştırma Makalesi İşlem Kalıplarını Buluyor Zcash'ın Gizliliğini Düşürebilir Gizlilik

İstenmeyen Posta Korsanlığı Reklamına Tıkladım ve Asla Tahmin Etmeyeceksiniz Neler Oldu?

Evsizler gibi, kripto para birimi reklamlar her yerdedir, ancak çoğu insan onları görmemeyi seçer. Web kullanıcılarının çoğunluğu için, onlar rahatsızlıktır - Forbes ve Vice ve her paragrafta noktalama işaretleri gibi sonlandırma yapmak için tıklatma reklamları kullanan benzer siteler okunduğunda dikkat dağıtıcı bir dikkat dağıtıcı. Web'de son zamanlarda mobilde gezinirken, böyle bir reklamla karşılaştım:

İstenmeyen Posta Kriptosunun İadesi İçin Tıklandığında Ne Olur?

Muhtemelen bu reklamı ya da seyahatlerinize çok benzer bir şekilde gördünüz. ikinci bir düşünce olmadan üzerine atladı. Normalde, ben de öyle yapardım. Ama bu sefer farklıydı. Sıkıntıdan, meraktan ya da bir haber hikayesi dosyalama gereği duymadan, tıklamaya karar verdim. Bu üç kripto, “bitcoin'den daha iyi” ve daha iyisi ne oldu? Daha fazla merkezi olmayan? Büyük ağ etkileri? Ve daha da önemlisi, onları satın almak beni aptalca zengin yapar mı? Bulmak için sadece bir yol vardı.

İşte bir Spam Cryptocurrency Reklamı Tıklandığında Ne Olursa Olur

3 Bitcoin'den Daha İyi 10 Kripto

Tıklayın Spammy Cryptocurrency İlanında Ne Olursa Olur
“Hemen şimdi” satın almam gereken alt ekoları bulmak için tıkladıktan sonra, Coin Profits Daily adlı bir bültene imza atmam karşılığında e-posta adresimi girmeye zorlandım. Haftada beş kez “şifreleme dünyasında sunduğumuz en güncel bilgiler” ile teslim edilecek. Haber bülteniyle ilgilenmedim: Sadece portföyümün ağladığı o bitcoin-damızlık mücevherleri öğrenmek istemiştim.

Birkaç tıklamayla daha sonra kendimi “3 Cryptos That Are” isimli bir PDF okuyarak buldum. Bitcoin'den 10 kat daha iyi ”. Altbilgileri potansiyel ile nasıl tanımlayacağımıza dair önsözde kaydım - sadece para çekimiyle ilgileniyordum. Hiç duymadığım bu büyülü sikke neydi? Öğrenmek için çok beklemek zorunda değildim. “2018'de yatırım yapmak için en iyi 3'lü Altcoins” başlığı altında ilk bitcoin çırpıcı - monero'yla tanıştım. Bu doğru, piyasa kapağına göre 12 en büyük cryptocurrency ve dünyanın en ünlü mahremiyet madalyonun bir radar geminin altından kalkmış olması gerekiyordu.

İşte bir Spammy Cryptocurrency Reklamı Tıklandığında Ne Olursa Olur

Tüm Bitcoin ve Bunun yerine

monero'yu seviyorum, ama reklamı tıkladığımda aklımda olan alttan bir şey değil. Neyse ki, rehberdeki kalan paralar daha az belirgin olduklarını kanıtlamışlardı, oysa içerdikleri her şey şaşırtıcıydı. Madeni Para Kazanç Günlük'e göre, “bitcoin'den 10 kat daha iyi” olan son iki başlık, vertiko ve patlaktır. Bu çifti satın almak için belirtilen nedenler arasında vertcoin'in Instagram takipçilerinin 2000'den fazla olduğu ve hesabın yeni oluşturulduğu yer alıyor. Bu arada Burst, “mevcut en iyi teknolojileri kullanıyor ve birçok farklı şifrelerin özniteliklerine sahip evrensel bir para biriktiriyor”. Sonuç olarak, “yaygın olarak 2.0 kripto para birimi” olarak adlandırılır.

İstenmeyen postada bir Cryptocurrency Reklamı Tıklandığında Ne Olursa Olur?

Bu madeni paralarla doğal olarak yanlış bir şey yoktur, ama bitcoin katiller değildir. Yani işte gidiyorsunuz: spam kripto paralı reklamları tıklamak muhtemelen özel anahtarlarınızın çalınmasına veya verilerinizin yeniden satılmasına neden olmaz. Ancak, gelen kutunuzu 2017'den itibaren “radar” paraları ile ilgili e-postalarla dolduracak ve bu durumun açıklığa kavuşması için yeterli bir sebep olacaktır.

Spam barındıran şifreli reklamları göstermek için hangi sitelerin en kötü olduğunu düşünüyorsunuz? Aşağıdaki yorumlar bölümünde bizi bilgilendirin.


Shutterstock ve markets.bitcoin.com izniyle


Bitcoin tutkunlarınızı hesaplamak mı gerekiyor? Araçlar bölümümüzü kontrol edin.

Gönderiyi Tıkladığınızda Ne Olursa Olur Post Burada Bitcoin News'de ilk ortaya çıktı.

Steemit Bitcoin news

Steemit Bitcoin news

Steemit: @uskudar

Telegram: Vip Crypto Signals

Sort:  

@uskudar, congratulations on making your first post! I gave you an upvote!

Please give me a follow and take a moment to read this post regarding commenting and spam.
(tl;dr - if you spam, you will be flagged!)

Nice post. Doesn't look like you are getting the votes you deserve though. You should check out steemengine.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63