Yol

in #tr6 years ago (edited)

Üst geçit, paramparça, yağmur
Bir dost gülümsemesi,
İlerliyoruz biraz
Bir sigara daha..
Neredeyse ulaştık geldiğimiz yere.

İnsana haz veren, onu mutlu eden,
Yıllar geçse de unutmasına mani olan,
Yol mudur?
Yolda yaşanılanlar mıdır?
Ulaşmak mıdır?
Ulaşacağı yer midir yoksa,
O yolu yürürken gerekli olan motivasyon kaynağı?

Benim aklımda sadece yol var.
Ulaştığım yeri hatırlamıyorum.
Belki de hala ulaşamamışızdır,
Kim bilir..

Zaten ben ulaşmayı değil de,
O yolu seviyorum (!)
Bundandır ki; nereye gittiğimizin bir önemi yok
Sadece sürükleniyoruz...

Sort:  

Ana etiketimiz #tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote ve resteem desteği aldınız.

Etiketin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından da oylanmakla beraber #tryardim - #trliste ekibinin insiyatifine sunulacaktır.

Steemit Edebiyat Hareketiimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.

Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.

Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Değerli yorumunuz ve attığınız upvote için çok teşekkür ederim.

Bir Atilla İlhan tadında, çok hoş. Yüreğinize sağlık.

Çok teşekkür ederim

Zaten ben ulaşmayı değil de,
O yolu seviyorum (!)
Bundandır ki; nereye gittiğimizin bir önemi yok
Sadece sürükleniyoruz...
Edebi bir şiir olmuş emeğinize sağlık

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63585.64
ETH 3035.86
USDT 1.00
SBD 3.84