Sort:  

#steem etiketini de kaldırmanız gerekiyor.

steem her post için ücret olarak içeriyor. yani atılan her posta aslında mevcut bu sebeple etiketini yukarıda tutmak istiyorum. tşk.

"steem her post için ücret olarak içeriyor. yani atılan her posta aslında mevcut" burada ne anlatmak istediniz bilmiyorum ama buradaki yazıyı okuyarak tag nasıl kullanılır öğrenebilirsiniz.

tag takıntım yok. takıntısı olanların okuması gerekli tşk.
steem etiketini her yazımda da kullanmaya devam edeceğim.
'' herkes derdini anlatabilir anlamak için öncelikle bir miktar düşünmek gerek.!''

senin tag takıntın olmayabilir ama @steemcleaners 'ta olabilir belki 😂

O Onun Sorunu :) . tşk.

Kaynak başka yerden alıp kaynak göstermediyse kaynak Mı olur? tşk.

Sizin nereden aldiginiz onemli.

Ben Öyle Düşünmüyorum Şahsen bence Kaynağın aslı olup olmadığı belirli değilse Kaynak gösterilmesi kaynağın aslına hakarettir. tşk.

ikinci görsel için kaynak ekledim diğer görseller için gerekli somut kaynak bulunamamakta olduğundan kaynaksız olarak ekledim. sizin dediğiniz gibi bir durum söz konusu olsaydı eğer birinci ve üçüncü görseli benim blog yazımdan alanlar kaynak olarak beni göstermeleri gerekirdi ki ben kaynağın aslı değilim. yani kaynak olmayan bir kaynak olmuş olmak istemediğim gibi kaynak olmayan bir kaynağı da kaynak olarak gösteremem anonim denebilir.tşk.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64143.01
ETH 3154.83
USDT 1.00
SBD 3.86