BALIKLAR konuşurken böyle yakaladım !

in #tr7 years ago (edited)

Tüm dünyamız AKVARYUM kadar.. AKVARYUM'un dışında bir şeyler var mı?

Balıklarım JOHN ve ANNA konuşurlarken kulak misafiri oldum..
DSC02304.JPG

DSC02290.JPG

DSC02311.JPG

  • Bir soru sorabilir miyim JOHN?
    -- Tabi ANNA, sor..
  • Sence bizim dünyamız olan bu akvaryumun dışında yaşayan yaratık var mıdır?
    -- Sanmam ANNA.. FİZİK ÖTESİ konular deyip geçiyorum ben.. Kolayıma geliyor, rahatlıyorum..
  • Ama JOHN! Yukardan sürekli bize yiyecek döken birileri var.. Ne dersin bu işe?
    -- Kes lütfen ANNA.. Güya adına İNSAN dedikleri kocaman ve güçlü bir yaratık varmış ve o bizim suyumuzu temizleyip yiyeceklerimizi veriyormuş.
    Ama ben gözümle görmediğim şeye asla inanmam.. Sil kafandan böyle şeyleri.. Düşünme.. hıh.. !
  • Ben o İNSANIN var olduğuna inanıyorum JOHN.. Hiç bir şey TESADÜFEN veya kendi kendine olamaz ki!
    -- Yeter be ANNA.. Uyumam lazım.. Saçmalıklarını dinleyemem.. İyi geceler.. Horrn.. Horrn..
  • Sana da iyi geceler JOHN.. A_L_L_A_H(!) rahatlık versin..


Biz insanlar, tıpkı akvaryumdaki balıklar gibiyiz. Dünyamız da bir akvaryuma benzer ve insanlar, dışını göremediği için kimseler yoktur deyip geçer.

Bana göre bu dünyada 2 GRUP İNSAN mevcut:

  1. GRUPTAKİLER'e göre:
    Tüm harika ve lezzetli PASTALAR kendiliğinden ve TESADÜFEN oluşur.
    Mutfaktaki un, şeker, yağ, kepçe, bıçak, ateş, fırın gibi akıl ve şuurdan yoksun şeyler KAFA KAFAYA verip bizlere harika bir PASTA yaparlar..

  2. GRUPTAKİLER'e göre:
    ASPİRİN, insanlar için yararlı bir ilaçtır. Hiç mümkün müdür ki; aspirini oluşturan maddeler tesadüfen ve kendiliklerinden bir araya gelecekler ve insanlar için şifa olacak bir İLAÇ haline geliverecekler!

  • 0.0017 miliGRAM şu maddeden,
  • 0.2739 miliGRAM bu maddeden,
  • 0.8000 miliGRAM falanca maddeden
  • .....

oluşmuş bir aspirinin, akıl ve şuurdan yoksun elementlerin, tesadüfen bir araya gelerek ortaya çıktığını iddia edersem bana pek de AKILLI gözüyle bakmazlar..
Bu maddelerden sadece birisi, bir kaç mGr. az ya da çok olsa, ASPİRİN değil de belki ZEHİRLEYEN bir madde oluşurdu..
Hayır.. hayır.. Benim böyle bir iddiada bulunmam mümkün değil çünkü ben akıl sahibiyim.


Evet.. Bir şehir valisiz olmaz, bir kitap YAZAR'sız olmaz..
Yüzlerce vagonu birbirine eklesek, başında bir LOKOMOTİF'siz olmaz..
Olsa bile yürümez..


İçimden geldiği gibi bir şeyler karaladım.. Umarım beğenirsiniz..
Tüm TR'deki dostlara Selamlar..

Follow Me
ReSteem
VOTE Up
el-sallama-hareketli-resim-0072
@WebCatan
Sevgiler
Saygılar
Sort:  

Sürükleyici bir yazı olmuş, ayrıca akvaryumları çok beğendim.

Teşekkürederim @realinfo.. Akvaryumum kendisi de balık şekilli olunca konuya yakıştı sanki biraz :-) Beğendiğine sevindim.. Sağolasın..

Akvaryumları çok beğendim. Temin edebileceğimiz link paylaşabilir misiniz?

Sizi sevindirmeyi çok isterdim ama, internet üzerinden değil, bir kaç sene önce bir mağazadan almıştım ve neresiydi şimdi hatırlamıyorum maalesef..
Çok üzgünüm..

Bir millet vatansiz bir vatan milletsiz olmaz ...

Bir köy muhtarsız, bir usta iğnesiz, bir dünya güneşsiz olmaz.. Asla sahipsiz ve başıboş değiliz..

Basit bir masanın bile bir ustası varken şu insan denilen mükemmel varlığın tasadüfi olması hangi mantığa sığar. Nazan Bekiroğlu'nun bir kitabında şöyle bir ifade vardı: "Aklım almıyor, ama kalbime sığıyor." Aklımızın almadığı şeyleri kalbimize sığdırmayı bilmemiz lazım. Aklımızın iplerini nefsimizin elinden kalbimize verdiğimiz zaman aydınlanacak düşünceler.
Teşekkürler sayın hocam, kaleminize sağlık.

Güzel ifadelerinizle paylaşımıma RENK kattığınız için ben teşekkür ediyorum..

Her sey konusur lisanı hal ile...ondan sen anlarsan o dur konustugu...o yuzden konusur insanda kastı baska ...dinler digeri onu manası baska

Bu konuda haklısınız.. HAL DİLİ, özel bir dil..
@catfacts ve @originalworks bakalım ne diyorlar bu işe :-)

The leopard is the most widespread of all big cats.

En beğendiğim akyaryum.. Çok amaçlıda kullanıla bilinir.. Balıkları akvaryumda görmeyi nedense sevmiyorum..kuşlarıda kafesde değilde özgürken seviyorum.

Bütün hayvanlar, biz insanlar için yaratılmış ve onların görevi bizleri mutlu etmek, dünyamıza renk katmaktır..

ARSLAN'lar ormana, Süs balıkları da akvaryuma yakışır..

Bir şehir düşünün ki, binalarda yaşayan insanlar olmasaydı, kuşlar ve güvercinler hiç binaların tepesinde uçuşur muydu?

Yorumunuz ile paylaşımıma renk kattınız.. Çok teşekkürler..

This post has received a 100.00 % upvote from @steemdiffuser thanks to: @webcatan. Steem on my friend!

Get Upvotes, Join Our Trail, or Delegate Some SP

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by webcatan from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

This post has received gratitude of 15.77 % from @appreciator thanks to @webcatan.

This post has received a 22.16 % upvote from thanks to: @webcatan.
For more information, click here!!!!

The Minnowhelper team is still looking for investors (Minimum 10 SP), if you are interested in this, read the conditions of how to invest click here!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66304.34
ETH 2983.64
USDT 1.00
SBD 3.68