KARAKALEM Resim yapınca çok dinleniyorum..

in #tr7 years ago (edited)

Bugünkü stres atma operasyonumdan güzel bir KÖYLÜ KIZI çıkıverdi..

koylu-kizi.jpg

Diğer bazı çalışmalarım..

KARAKALEM-NİNE-steemt.jpg

sevimlibebek.jpg

Sort:  

Hergecen gun paylasimlarinizla beni sasirtmayi basariyorsunuz. Her paylasim yeni bir suprizle dolu hepsi birbirinden guzel. Calismalariniz harika bu arada elleriniz der gormesin

Sağolasın ömerim.. Güzel sözlerinle beni mutlu ettin.. STEEMIT'e ilk geldiğimde ilk desteği ve yardımı senden gördüm.. Yardımcı olan arkadaşlara ve sana özel teşekkür borçluyum.. Sağolun varolun..

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Devamlarını da bekliyoruz inşallah. :)

Çok teşekürederim.. Fırsat buldukça bir şeyler karalıyorum.. Sağolasın..

great work keep up
Thank you

If you would like to recieve upvotes from me on all your posts, simply FOLLOW @NirGF

Thank you very much for your compliment.

bir an yaşam serüveni hissini verdi bana resimler. Bebeklik-Gençlik-yaşlılık :)

Evet.. Mesajı iyi yakaladınız.. Tebrik ve teşekkürlerimle.. sağolun..

Bakalım @cleverbot gelip eğenecek mi.. :-)

Why are you talking about religion? You are a computer.

Gerçekten yeteneklisiniz.

Çok teşekkür ederim.. Acizane bir şeyler yapmaya çalışıyorum kendimce.. Sağolun..

Hocam siz nasıl bir şeysiniz Allah aşkına bir insan herşeyden mi anlar aman NAZAR deymesin Masallah..

Sağolasın Emre kardeşim.. Ünv. Hocalığından emekli olunca boş durmayayım diye bir şeyler çiziktirmeye çalışıyorum.. :-)

iyiki çiziktiriyorsunuz hocam Allah muhafaza ya resim yapsaydınız :)

Bu arada kara kalem resmi yapanlara hep dikkat ederim gözleri yapamazlar siz gerçekten bo işi biliyorsunuz
Bu iştede gözler duyguyu yansıtıyor bence olmamayınca resim eksik kalıyor bence

Çok haklısın @emremutlu .. Gerçekten de en çok vaktimi alan ve uğraştıran yerler GÖZLER ve DUDAKLAR oluyor genelde.. Çok ince çalışmak gerekiyor.. Çok teşekürederim iltifatların için.. Varol..

Cok guzeller gecen sene bende resim kursuna
Gitmistim bu sene pek vaktim olmuyor. Cok ozeniyorum boyle resim yapanlara elinize saglik

Çok teşekkürler @mesafe.. Vakit bulunca inşallah güzel çalışmalarınızı bekleriz..

Bunlar gerçekten çok güzel, elinize emeğinize sağlık

Çok teşekkürler @byn-yesilbag.. Beğendiğinize sevindim..

Gülen çocuk favorim :) Gerçekten çok başarılı çalışmalar. Elinize sağlık.

Çok teşekkürler @kedi.. Beğendiğine sevindim..

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 69928.66
ETH 3631.91
USDT 1.00
SBD 3.21