Okul ile İlişiğim Kesildi | Resmi

in #tr6 years ago

2.png


Merhaba

28 Mayıs - 1 Haziran arası yedi adet sınava girmiştim. Bugün itibariyle açıklanmayan bir sınavım vardı. Bir saat önce son sınavımda açıklandı. Bütünlemeye kalmadan mezun kesin olarak mezun oldum.

5 günlük sınav haftası benim zor geçmişti. Girip çıktığım sınavlardan sadece bir tanesinden emin olamamıştım; Güncel Uluslararası Sorunlar. Hocamız yazdırmayı çok seviyor. A3 kağıdını önümüze bırakıyor, iki soru soruyor ve bir saat süre veriyor;

Yaz babam, yaz!


Neyse ki bu sınavdan 65 almışım.

Arkama dönüp bakmam.


4.png

Üniversite hayatım boyunca derslere çok fazla önem vermedim. Fakat çok disiplinli bir insan olduğum için iyi bir derece elde ettim. Daha iyi bir derece yapabilirdim, 1. sınıf bahar ve güz dönemlerinde yani okula geldiğim ilk sene adaptasyon sorunu yaşadım. Bir sene adaptasyon mu olur? diyenler olabilir; oluyormuş...

3.jpg

Yüksek Lisans yapmayı şu an için kesinlikle düşünmüyorum. Bu ortalama bir işime yaramayacak gibi. Olur da ileride iş hayatıyla beraber yüksek lisans düşünürsem cebimde dursun ortalaması. Gün gelir kullanabilirim.


Son kez ÇOMÜ OBS kanalını kullanmak bir hayli üzücü olacak. Okuldan uzaklaşmak değil ama burada kazandığım güzel dostlukları bırakmak çok zor olacak. Şu an bile bunu yazarken kendimi boşluğa düşüyor gibi hissediyorum. Umarım hepsinin yolu, bahtı açık ve kaderi güzel olur. Allah hepsinin gönlüne göre versin.

Son girişten bir kareyi buraya da bırakıyorum, ileride bakar bakar hatırları...

1.png

| Hiç özlemeyeceğim seni ÇOMÜ |
Sort:  

Arşiv niteliğinde güzel olmuş. Çalışma hayatınızda başarılar diliyorum.

Çok teşekkür ediyorum.

Tebrikler👏👏👏

Teşekkürler 😊

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by whitecollar from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63