Ölüme Hazırım

in #tr6 years ago

Ölmeye hazırım, belkide değilim

her insan kendi ölümünü

düşlemiştir en az bir kere

bazıları çok korkar

aklına getirmez

bazıları ise çok cesurdur

türlü senaryolar kurar

en iyi ölümü seçer

ama her insan oğlu

gölgesinden de korkmuştur

en az bir kere.

Ölüm pek haber vermeyi sevmez

sen istediğin senaryoyu kur kafanda

istediğin kadar cesur ol

ölüm geldiğinde ayağına

isteyeceksin beş dakika daha.

İster sevil ister sevilme

eder cenazede herkes hakkını helal

sanma ki sana geldiler

onlar yemeğin kokusunu aldılar.

Daha resmi işlemleri başlatmadım ama en azından silinmeyecek bir yere isteklerimi yazayım. Vücudumdaki tüm organları bağışlıyorum. Kesinlikle gömülmek istemiyorum yakılıp küllerimin denize atılmasını istiyorum. Kesinlikle ailem tarafından akrabalara yok kırkıydı yok yıl dönümüydü diye yemek verilmesin. Eğer benim adıma bir şey yapmak isteniyorsa o para çocuk esirgeme kurumuna bağışlansın. Aklımda başka bir kaç şey daha var ama onları hatırlayamadım.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95