Rüyalar 2

in #tr6 years ago

Geçen burada rüyalarla ilgili bilimsel olmasa da bilimsel tadında bir makale yazmıştım. Şimdi gelelim bugün başıma gelenlere.

Sabah 9 gibi uyandım. El yüz yıkama kahvaltı gibi şeyleri atlıyorum. Ripple üçgen gibi bir şey vardı direnci kırdı dedim ripple alayım aldım da. Daha sonra arkadaşım geldi onunla sohbet muhabbet. Kız arkadaşı ile tenis öğreneceklermiş onu anlattı. Fibonacci sayısını anlattım Da Vincinin tablolarında kullandığını oda bana bununla alakalı bir iki video izletti. O gittikten sonra ders çalıştım. Daha sonra bir forex borsasını inceledim. Sonra film izlerken uyuya kalmışım.

Gelelim şimdi rüyama. Arkadaşım ben ve tanımadığım bir kız oturuyoruz. Muhtemelen kız arkadaşımın söylediği ve benim hayal ettiğim kız. Oturmuş sohbet ediyoruz. Daha sonra forex borsasında ripple kaldıraçlı işlem açıyorum ve ripple çok fazla yükseliyor benim 20 dolarlık bakiyem 0.78 bitcoin oluyor. Daha sonra futbol maçı yapıyoruz.

Sizlerin gün içinde yaşadığınız önemsemediğiniz olaylar nasıl da bilinç altına yansıyor görüyor musunuz? Arkadaşım geldi tenis öğrenmekten bahsetti. Tenis den ne anlarım ben bi futbol bir basketbol. Daha sonra ripple almam ve forex borsasını incelemem. Hepsini aynı anda rüyamda görmem.

Yani rüyalar sandığınız gibi şeyler değil.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31