Ruh acıması

in #tr5 years ago

received_541277539375439.jpeg

Duyguları tüm vücudunda, fiziksel ve gerçek bir şekilde hissetmek insan ruhunun kendini hatırlatması gibi. Sen bunları yapıyorsun ama ben buradayım, acıyorum, gibi. İnsanın aklı fiziksel bir acı karşısında, kendini güçsüz hissedip, iyileşemeyip, kendini yiyip bitirince ruhen de etkilenmesini anlıyor, hatta ölebileceğini kabul ediyor İlyiç gibi ama ruhundaki bir yaranın kendisinin fiziksel olarak canını yakabileceğini düşünmüyor, anlatılsa idrak etmiyor, belki edebilir bilmiyorum. Bana kalırsa diye bu sözleri tamamen kendi algılarımla bitirmek istemezdim ama, bedenler sadece görsel ve var olan tek şey ruh. Bize nasıl göstermek istediğin ise sana kalmış, kaybolmayacak hep yanına kalacak, seni sen yapacak, senden çok sen olacak ruh ise yaralandığında en sinsi düşmanın, seni kendi hücrelerini sana zarar ederek yenen, bir kanser gibi, gizlice yoran, hastalatan, acıtan bir ruh.

Yanımda olan hep
Bana kalan
Sessizce bekleyen
Çocuk gülüşlerimde karanlığa saklı
Geceleri koynuma sarılan
İçimdeki yarayı tuzla yoran

Benliğimdeki asi misafir çocuğu
Kurşun asker
Ve en iyi saklambaç oynayan hep.
Ben beklemekten yorulup salçalı ekmeğimi yerken arkamdan sobeleyen beni.

received_541277539375439.jpeg
Çizim bana aittir.

Sort:  

Çizimleri yazılarınızla tamamlamanız çok güzel.

bedenler sadece görsel ve var olan tek şey ruh

Beden can'ın posasıdır demek geldi içimden. :) Elinize kaleminize sağlık.

Aynen öyle, bedenler canın posası. Teşekkür ederim hocam, genelde yazıları çizimler tamamlıyor, bu yazıya bu çizim gider ekliyorum😊

Posted using Partiko Android

Ne kadar güzel bir betimleme ve çizim olmuş. Bende de var çok iyi saklambaç oynayanlar. :(

Kimin yok ki, belki olmayanlarınkiler çok çok iyi oynuyordur.

Evet, çok iyi buluyorlardır.

Merhaba @yesimeren,
Yazınız @edebiyat ve Hoş Geldin Ekibi tarafından incelenerek haftanın öne çıkan yazıları arasına seçilmiştir.

İnceleme yazımızı görmek için tıklayabilirsiniz: Öne Çıkan Edebiyat Etiketi Yazıları #8. Teşekkür ederiz.

Hocam resim o kadar ilgimi çekti ki nice sonra yazıya odaklanabildim :) Çok güzel olmuş elinize sağlık. Nasıl yaptıgınızı çok merak ediyorum :)

Çok teşekkür ederim çok sevindim beğenmenize, çizip, marker kalemlerle renklendirdim, 3 tane yapmıştım bu tarz, daha önce de birini paylaşmıştım😊

Posted using Partiko Android

Muhteşem bir çizim olmuş detaylarında boğuldum :) Emeğinize sağlık @yesimeren

Çok teşekkür ederim, çok sevindim.

Posted using Partiko Android

Tebrikler! Yazınız Trproje discord sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @trproje hesabından oy almıştır.

Trproje küratör ve projelerin önerdikleri Türkçe yazıları desteklemeye devam ediyor. Proje ekibi tarafından seçilen yazılar ayrıca edebiyat, gezi, trliste, hosgeldin ve C² küratörlerine oy için önerilmektedir.


Siz de beğendiğiniz yazıları oylama için önermek isterseniz Trproje discord sunucusuna buradan ulaşabilirsiniz.

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations @yesimeren! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 1250 upvotes. Your next target is to reach 1500 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60895.62
ETH 2917.92
USDT 1.00
SBD 3.58