You are viewing a single comment's thread from:

RE: Doctor Saçmalıyor #S3E1

in #tr5 years ago

Ellerinize sağlık. Ben Zeka açıklamasını çok sevdim fakat ilk okuyuşta bana irade kavramını hatırlattı. Buna dayanarak o zaman ben de; İrade nedir? diye sorayım.

Posted using Partiko Android

Sort:  

İrade ; kişinin istekleriyle ters düşebilme kabiliyeti denilebilir. Biyoloji ile ters düşebilme noktasında örnek vereyim daha açıklayıcı olsun.

Eş seçme konusunda biyolojimizin kullandığı yöntem feromonlardır. Fakat biz kişinin daha feromonuyla etkileşim almadan statüsüne göre ya da fikirlerine göre karar veriyoruz. Bu durum da aslında daha sağlıklı çocuklar olmasını engelliyor ama o başka bir konu :)

Diğer canlıların istekleriyle biyolojik istekleri paralellik gösteriyor. Acıkınca yemek yemeyi istemek gibi. Biz vücudumuzun istediği şeyleri hatta kişileri istemeyebiliyoruz :)

Ben de istek ve arzuların da hormonal temeli olabilir mantığıyla yazdım aslında, teşekkür ederim cevap için 😊

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63732.43
ETH 3135.73
USDT 1.00
SBD 3.83