Ben kimim? Merhaba Steemit.

in #tr6 years ago

karanlik_adam.png

Kaynak

Merhaba Steemit ailesi. Benim adım İbrahim Albayrak. 32 yaşındayım. Ankaralıyım ve Ankara’da yaşıyorum. Daha önce böyle bir platforma üye olmuşluğum ve paylaşım yapmışlığım yoktur. İnanır mısınız twitter ve instagram gibi platformlarda bile üyeliğim yok. Ama çevremden ve yakın dostlarımın birçoğundan duyduğum bu topluluğa katılmamak için kendimi zor tuttum diyebilirim. Asıl amacın para kazanmak olmadığı ama emek harcayarak ortaya çıkardığınız değerlerin karşılığını fazlası ile aldığınız bir ortamda olmaktan mutluyum.

Ben endüstriyel elektronik ve işletmene mezunu, aynı zamanda web tasarımı ve kodlama bölümü öğrencisiyim. Ama tüm bunların dışında bir alana ilgim çok büyük. Hikâye okuryazarlığı. Daha önce sadece acemice kâğıtlara yazdığım ve kendime sakladığım hikâyelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Bunun için bu sayfayı açtım ve bu sayfada adından da anlaşılacağı gibi ağırlıklı olarak korku hikâyeleri paylaşmayı düşünüyorum. Hikaye dışında sözlüğe de destek olacak ve hede.io’nun kaliteli bir şekilde gelişmesi için elimden geleni yapacağım.

Topluluğa katkıda bulunmak ve Steemit içerisindeki Türk topluluklarına da destek vermek için elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsiniz. Bu sisteme üye olmadan önce çok araştırma yaptım ve birçok kişiyi sisteme üye olmadan takip listeme aldım. Şimdi ise sıra bu kişilerin arasına girebilmekte. #tr taginin güçlenmesi ve kaliteli paylaşımlar için artık bende aranızdayım. Beni çabucak kabullenirseniz çok mutlu olurum.

Tüm araştırmalarım sonucunda gözümden kaçan bir şeyi de burada size itiraf etmek istiyorum. Bu topluluğa katılan herkes paylaşım yapmadan önce kendisini tanıtan bir yazı paylaşıyor. Ben bu konuda biraz acemice ve aceleci davranarak sanırım bir hata yaptım. Ve ilk postum kendimi tanıtan yazım olmadı. Bu konuda da hepinizden özür diliyorum.

Bilgi verici paylaşımlar ve sürükleyici hikâyelerde görüşmek üzere.

Hoşbuldum…

Sort:  

Hoşgeldiniz. Çok güzel ve samimi bir hoşgeldin yazısı olmuş. Ben de yeniyim ve gerçekten Türk gruplarının destekleri sayesinde hiç yabancılık çekmiyorsunuz. Kısa zamanda alışırsınız.

Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum...


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkür ediyorum.

aramıza hoşgeldiniz🙋‍♀️
korku hikâyeleri paylaşacağınızı okuyunca çok sevindim, şimdiden merak etmeye başladım:)

Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum. Hoşbulduk.

Hoş geldiniz. Başarılar.

Yorumunuz için teşekkür ediyorum. Hoşbulduk. inşallah uzun soluklu ve faydalı paylaşımlar yaparız.

senin geldiğin zamanlar @anadolu bile burdaymış :)

Anadoluyu uzun süre bot olarak kullanmıştım. Hatırlıyorum. Güzel zamanlardı o zamanlar. :)

Uzun süredir göremiyoruz onu. Tamamen bağlarını kopardı. Ama iyi zamanda çıktı steemden o gittikten sonra düşüne çok devam etti. Şimdilerde daha fazla düşerse iflas bayrağını cekecektir steemit tahminimce

Congratulations @yusufyusuf! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made your First Vote
You made your First Comment
You got a First Reply
Award for the number of upvotes
You published your First Post
You got a First Vote
Award for the number of upvotes received
Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Steem Power, Followers and Following added
Presentamos el Ranking de SteemitBoard

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Aramıza hoşgeldin. Hikayelerini merakla bekliyorum.

Posted using Partiko Android

Hoşbulduk. İnşallah kaliteli ve faydalı paylaşımlarla dolu bir birliktelik olur. Yorumunuz için teşekkür ederim.

Congratulations @yusufyusuf! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Steem Power, Followers and Following added
Presentamos el Ranking de SteemitBoard

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60793.36
ETH 2909.65
USDT 1.00
SBD 3.64