Bir çocuk gibi

in #tr5 years ago (edited)

Kaynak

Bir çocuk gibi

Üzerinde kalp desenli elbiseleri giydiğimizde
Hiçbir anlam ifade etmediği günlerdi
Çocuktuk işte
Ve şimdi çocuk olmak vardı
Hayatın bir yerinde
Seni bir çocuğun sevdiği gibi sevmek
Sana bir çocuğun gözleriyle bakmak
Bakıp
Sadece gözlerinde kalmak belki de
Derinlere gitmemek
Kalp desenli bir elbise giymek
Ve sana onu göstermek

Üzerinde kalp desenli elbiseleri giydiğimizde
Hiçbir anlam ifade etmediği günlerdi
Ve tek faydası bizi biraz daha şirin göstermekti
Çocuktuk işte
Belki şimdi de çocuk olmak gerekiyor bir yerde
Bir oyun oynamak gerekiyor
Ve kaybetmek
Ağlamak belki sinirden
Kavga etmek geliyor içimden
Ama dedim ya bir çocuk gibi işte
Kızıp küssem de sana
Oyun bitene kadar küs kalmak istiyorum
Akşam çağırdığında annem beni eve
Yine gözlerinin içine bakmak
Ve yine gülümsemek istiyorum

Şimdi doğru yolu buldum bak
Bir çocuğun sevdiği gibi seviyorum seni
Üzerinde kalp olan bir vücut taşıyorum
Seni sarmak istiyorum
Ama bir çocuğun sarıp sarmaladığı gibi
Oyuncak ayıma sarılıp uyur gibi belki
Şimdi doğru yolu buldum bak
Bitiriyorum bu oyunu
Annem çağırdı beni

Yine var bir kaybeden her oyunda olduğu gibi
Bu defa sen misin yoksa ben mi bilmiyorum
Ama bak bir gözlerimin içine
Ben suratımı asmıyorum
Her ne kadar yenilsem de hayat denen bu saçmalığa
Gözlerim her ne kadar eskisi gibi parlamasa da
Ben bir çocuğum işte

Gülme.

Sende öyle...

Ve yarın oynayacağımız oyunun hayali var gözlerimde
Gülen gözlerle bakalım oldu mu? yeni doğan güne
Bir güneşin daha doğuşunda arkanı kolla
Demiştim ya kolla diye

Elim sende :)

Sort:  

Çocukluğuma dönüp çocuk olmak istedim Harika olmuş emeğinize sağlık hocam şiir dinletisinde okumak isterim

Değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Tabiki okuyabilirsiniz. Sormanıza bile gerek yok. :)

Çok beğendim çok güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık

Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

desteğiniz için teşekkür ederim...

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Desteğiniz için teşekkür ediyorum.

Congratulations @yusufyusuf! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 comments. Your next target is to reach 100 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @yusufyusuf! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 200 upvotes. Your next target is to reach 300 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Hello @yusufyusuf! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63746.34
ETH 3048.25
USDT 1.00
SBD 3.97