Elifim

in #tr5 years ago


Kaynak

Eskimeye yüz tutmuş bir kumaş parçasıyım,

Ellerinde işlenmeyi beklemiş ve bu uğurda yıpranmış.

Kendisini senin ellerinden başka bir ele teslim etmek istemeyen

Ve toprak olana dek seni bekleyecek bir kumaş parçası.

Lal oluş dilim, suskunluğum boğmuş beni.

Kapatmışım gözlerimi, karanlığın en köründen daha kör olmuşum.

Kulaklarım senin sesinden başka bir sese tok artık.

Ne ara geleceksin biricik üstadım,

Ne zaman kesip biçeceksin beni.

Hadi dünyanın en güzel elbiseleri için bekliyorum seni.

İstemezsin biliyorum, sana gelen yolda kirlenmiş bir kumaşı.

Desenlerini kaybetmiş, yıpranmış ve zedelenmiş bir haldeyim.

Sana ermek için çektim onca çileyi,

Her bir yaram senin şefkatli kollarında sarılacak bilirim.

Her kayıp parçam yeniden seninle can bulacak.

Farz etki ben böyleyim, böyle eskitme ve paçavra bir kumaş.

Ne olur görmezden gelsen bir iki ufak kusuru.

Belki kimse için değil de kendin için kullanırsın beni,

Kendin için biçersin en güzel elbiseni.

Üstadım ne olur kesip biçsen yeniden canlandırsan beni.

İstemezsin biliyorum böyle paçavra bir kumaşı.

Ellerini bile değmekten çekinirsin.

Ne yani ben bu pisliğimi saracağım bedenime dersinde.

Korkma can bildiğim, beni gücendirmezsin.

Ellerinde şekillenmenin hayaliyle yanarım ben.

Hayalindeki en güzel elbise olabilmek ve sana ait olmak için yanarım.

Mahkûm olmuşum senin yoluna.

Son durağım cehennem desen, ben kefen olurum sana.

Bu dünyadan öbür dünyaya bir beni götür yanında.

Ben hazırım cehennem ateşi olsa sana değecek,

Ben hazırım senin uğrunda, seninle yanmaya...

Posted using Partiko Android

Sort:  

Thank you so much for being an awesome Partiko user! You have received a 2.85% upvote from us for your 340 Partiko Points! Together, let's change the world!

You got a 84.88% upvote from @spydo courtesy of @yusufyusuf! We offer 100% Payout and Curation. Thank you.

You got a 67.04% upvote from @brupvoter courtesy of @yusufyusuf!

This post has received a 18.64% upvote from @votecenter

You got a 96.29% upvote from @luckyvotes courtesy of @yusufyusuf!

You got a 80.25% upvote from @minnowvotes courtesy of @yusufyusuf!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61095.28
ETH 2922.98
USDT 1.00
SBD 3.65