İntikam

in #tr5 years ago (edited)


Kaynak

Bıkmadın mı artık benden?
Ben yoruldum.
Seni bulmaktan,
Seni sevmekten,
Seni kovalamaktan yoruldum.

Ne yaptın bana hatırlıyor musun?
Sen beni öldürdün.
Hem de bir defa değil.
Sen beni öldürdün
Ve ben sayısını unuttum cinayetlerinin.
Ama her defasında yeniden dirildim.
Her dirilişimde yine seni aradı gözlerim.
Adım neydi hatırlamadım,
Ama seni hatırladım
Ve yoruldum seni kovalamaktan.
Yoruldum her defasında sana yenilmekten.
Yoruldum.
Beni defalarca öldürsen de yine seni sevmekten,
Senin peşinde koşmaktan,
Sana âşık olmaktan,
Yoruldum.

Her defasında intikam için çıktım yola.
Her defasında güzelce biledim bıçağımı.
Gözlerimde nefretle aradım seni.
Dişlerimi sıkarak,
Bu defa ben öldüreceğim dedim.
Bu defa ben sökeceğim ciğerini.
Ama sen biliyorsun.
Her defasında yeniden yenildim sana.
Her defasında teslim oldu yüreğimin askerleri.
Her defasında mağluptum senin savaşında
Ve her defasında sevmekti gönlümün kaderi.

Benim cezam seni sevmek değildi belki de.
Benim cezam,
Seni sevmeme izin vermendi.
Bir değil bin defada öldürsen beni,
Biliyorum severek yaptın.
Her defasında baktım gözlerine
Gerçekti göz yaşların.
Her defasında daha çok sevmem için yaptın.
Nefretimi kullandın Aşk için
Ve aşkımla bir canavar yarattın.

Sort:  

You got a 86.48% upvote from @spydo courtesy of @yusufyusuf! We offer 100% Payout and Curation. Thank you.

You got a 67.91% upvote from @brupvoter courtesy of @yusufyusuf!

You got a 96.64% upvote from @luckyvotes courtesy of @yusufyusuf!

You got a 78.84% upvote from @minnowvotes courtesy of @yusufyusuf!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09