Neredesin?

in #tr5 years ago (edited)


Kaynak

Ben senin bir gülüşünde hayat bulmuşum.
Gülerken parıldayan gözlerindeki ışık,
Yüzündeki o anlamlı tebessüm
Ve yüreğinden yüzüne çarpan mutluluk olmuşum.

Ben neymişim senden önce inan bilmiyorum?
Sanki yeni doğan bir çocuk gibi,
Senin ellerinde seninle nefes alıyorum.
Anlamını zar zor bulduğum,
Çözmekte güçlük çektiğim cümleler var aklımda.
Her cümlenin sonunda bir soru işareti var.
Hedefte ise masum kalbim.

Ne?
Neden?
Nasıl?
Kim?
Kime?
Niye?
Sebep?
Anlam.
Karmaşa.

Hepsi bir arada.
Hepsinin başına ve sonuna koyulacak yüzlerce cümle var aklımda.
Ama uğraşmıyorum, çözmeye de çalışmıyorum.
Her şeyi çıkarıyorum aklımdan.
Bir seni koyuyorum yerine,
Hem kalbime hem de aklıma.
Sabaha kadar seni sayıklıyorum.
Seni görüyorum rüyalarımda.
Seni hayal ediyorum.
Beraber yapıyoruz kahvaltımızı.
Beraber biniyoruz otobüse.
Beraberce geliyoruz iş yerine.
Gözlerim gözlerinde her dakika
Ve o sıcacık gülümseme.
Bir seni gerçekten gördüğümde terk ediyor hayalin beni,
Birde aklıma Rabbim düştüğünde.

Ne?
Neden?
Nasıl?
Kim?
Kime?
Niye?
Sebep?

Hangisine cevap verebildim ki bu soruların?
Doğruya,
Hepsinin cevabı sende.
Peki sen neredesin?

Sort:  

You got a 67.72% upvote from @brupvoter courtesy of @yusufyusuf!

You got a 85.66% upvote from @spydo courtesy of @yusufyusuf! We offer 100% Payout and Curation. Thank you.

You got a 97.09% upvote from @luckyvotes courtesy of @yusufyusuf!

You got a 81.55% upvote from @minnowvotes courtesy of @yusufyusuf!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75