Kedinin AnlattığısteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Hayatının her anının mücadele ile geçtiği ne kadar da belli. Her şeyin küçüğü çok tatlıdır çok sevilir ama belki o renginden dolayı küçükken bile sevilmedi. Sanki siyah bir kedi olarak dünyaya gelmek onun suçu. Bu ayrımı hayvanlara bile yapıyoruz. Beyaz veya gri renk yavru bir kedi görünce herkes yanında durur yakalayıp sevmek ister ama siyah kediler yavruyken görülmez, büyüyünce de istenmez.
Fotoğraftaki kediye baktıkça kendimi suçlu hissediyorum. Sizce de suçlar gibi bakmıyor mu? ‘‘ Bu dünyada yaşamak benim de hakkım. Ayrıca tek istediğim sadece karnımın doyması. Başka hiçbir gayem yok, neden beni itip kakıyorsunuz ki? Neden köpek sahipleri köpeğini benim üzerime salıp, zorla kendimi bir arabanın altına atınca kahkahalarla gülüyor ki? Bir türlü anlamış değilim.’’
Çok merak ediyorum acaba ömrü boyunca kaç kere deliksiz bir uyku uyumuştur. Her an tetikte olmak, deyim yerindeyse bir gözü açık uyumak ne kadar zor olmalı. Senden özür dilemek istiyorum kedicik. Ne olur affet bizi. Umarım iyi insanların mahallesinde yaşarsın.
kedi foto.jpg

Sort:  

@zerenimo, I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Thank you in advance!

En sevdiğim canlıdır kediler, rengi cinsi hiç önemli değil, 6 kedim var ve ikisi siyah, ölürüm hepsine.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43