Aloe vera

in #tr6 years ago

20180512_231414.jpg

Aloe vera.. çok faydali bir bitki ve ben de kendim yetiştirmeye karar verdim. Yeni ektim umarım bir an önce büyür. Size bu bitkinin faydalarını yazacağım. Okuduktan sonra eminim sizde kendiniz yetiştirmek isteyeceksiniz🙂

yanık ve lekelenmelerin kısa sürede geçmesini sağlıyor

cildin yaşlanmasını geciktiriyor

ciltte çeşitli kazalar nedeniyle oluşan yanık ve tahrişlere iyi geliyor

kuru bir cilde sahip olanların ciltlerini nemlendirmede önemli görevler üstleniyor

sivilce ve akne tedavisinde merhem olarak kullanılabiliyor, sivilcelerin daha hızlı yok olmasına yardımcı oluyor

aloe vera, antibakteriyel özellikler gösterdiğinden böcek ya da sinek ısırıklarında kaşıntıyı yok etme ve ısırılan bölgede bakteri üremesini durdurma gibi olumlu etkiler gösteriyor

Ciltte oluşan renk farklılıklarının hafiflemesini hatta çoğu zaman yok olmasını sağlıyor

Aloe veranın içinden çıkarıp bir kaba biriktirdiğiniz jel ile saç diplerinizi masaj yaparak ovup ardından yıkadığınızda kepek sorununu ortadan kaldırıyor

• Aloe vera tüketimi, antioksidan özelliği nedeniyle sinir sistemine de iyi geliyor, sinirlilik, uykusuzluk gibi sorunların üstesinden kolayca gelmenize yarıyor.

özellikle cilt bakımı için çok faydalı. Bir yaprağıni kesip icindeki jeli masaj yaparak cildinize uygulayın..ben denedim

Not;bazı insanlardan alerjik reaksiyon gösterebilir.bunun icin öncelikle biraz sürüp deneyiniz ...

Sort:  

You got a 17.83% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @zlyhaykut! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55