AİRDROP. Parayı Hemen Çekebilirsiniz.

in #trairdrop6 years ago (edited)

https://www.bitexen.com/?ref=837484

Türk borsası olan Bitexen.com Üye olanlara 100 adet Exen token veriyor. Hemen satıp Türk lirası olarak hesabınıza çekebilirsiniz. Tabi bazı şartlar var. Kimlik onaylatmanız lazım. Ben araştırdığım kadarı ile sağlam olduğunu gördüm ve kimlik onayımı yaptım.

İlk önce numara doğrulamasını yapın.


Numaranızı onayladıktan sonra hemen alt tarafta kimlik ve adres onaylamanız lazım.


TC kimlik numaranızı ve doğum tarihinizi girin ardından kimliğinizin ön resmini çekerek yükleyin.


Burada adresinizi girin E-Devlet'den ikametgah belgesi indirin ve yükleyin anında 100 Exen token hesabınıza geçiyor. Yaklaşık 20 Türk Lirası yapıyor. Hemen satıp hesabınıza çekebilirsiniz.

https://www.bitexen.com/?ref=837484 buradan kayıt olabilirsiniz.

Çok hızlı bir şekilde onaylayım 100 Exen tokeni hesabınıza gönderiyorlar. Kaçırmayın.

Sort:  

Is it just for Turkish people ?

No. Everyone can register and benefit.

Kardeşim, Teşekkür ederim! Başarılı!

I follow you, I hope for your reciprocity

Source
When you copy/paste or repeatedly type the same comments you could be mistaken for a bot.

More information:
The Art of Commenting
Comment Classifications

kısaca 20 tl için tüm verilerini satıyorsun. örneğin bu bilgiler ileride satılacağı kesinlikle belli.

Çalıştığın şirkette oy karşılığında bir borsaya kyc onayı istedi o zaman da söyledin mi bunu? Bir yorum yaparken önce kendi yaptığın işlere bak.

Kyc yapmamız için kimse zorlamadı. Ayrıca gobaba kendi kyc yapmıyor ve ben o etkinliğe katılmadım. Aracı kurum kullanıyor(Onfido) ve bu aracı kurumu kullanan bir çok yer gördüm. Sağlam bir şirket. Bu ise codecanyondan 10 dolara script satın alıp kurulmuş siteye benziyor :S

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61219.98
ETH 2927.64
USDT 1.00
SBD 3.66