You are viewing a single comment's thread from:

RE: Travel blog #1 Santa Maria de Montserrat Abbey, Spain / Klasztor Montserrat , Hiszpania

in #travel6 years ago

Super post :)

Fajne zdjęcia i historia za nimi.

Zwróciły moją uwagę przypadkiem te bicepsy, tricepsy (fit się od tego wzięło w nickname?), jesteś już prawie jak Andrzejek z "M jak miłość" ;)
Może podpowiesz tu na Steemit coś odnośnie ćwiczeń.

PS: mi zwrócił ktoś na to uwagę, więc Ci też powiem: takie są tu zdaje się zasady, jak dajesz tag "polish" to trzeba napisać w poście np. na dole wersję tego co napisałes po angielsku też w języku polskim.

Pozdrawiam i followuje.

Peter.

PS: popatrz na mój profil i zobacz różnicę między takimi samymi postami w polish i w angielskojęzycznym odpowiedniku - zauważyłeś coś? :)

Sort:  

Przecież napisał po polsku też :P

Hej ;) Napisałem bloga po polsku i angielsku. Jak się na prawdę podobało to proszę to wynagrodzić w postaci "vote" (Ja ostatnie Twoje posty polubiłem). Co do bicepsów I tricepsów to za póki co zbieram materiały na "trening tygodnia", Gdzie raz w tygodniu będę omawiał wybrany trening. Pozdrawiam @jakfit

Tak przepraszam, teraz widzę. Mój mózg chyba działa już wybiurczo na angielski tylko, za długo miałem z nim do czynienia ;)

Dziękuję za upvoty od Ciebie .Odnośnie upvota ode mnie, to w tym tygodniu robię mały eksperyment, votne Cię niedługo - robię dużo upvotów normalnie do wyczerpania mocy.

Czekam z niecierpliwością na artykuł o treningu tygodnia.

Pozdrawiam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68308.81
ETH 3883.32
USDT 1.00
SBD 3.71