Old Tram. Hungary. Nyiregyhaza. 🚊🚊🚋🚋 (3.4)

in #travel6 years ago (edited)

I honestly wanted to find information about this old tram on the Internet. I was hoping for Google when I made these pictures in Nyiregyhaza. But hopes were useless. I could not do it. I did not find any information in English or Ukrainian. Perhaps it has information on Hungarian websites. But I do not speak Hungarian.

So this time I have to present only pictures and my guesses.

This tram is a "monument". I think that these trams in the past went out in the cities of Hungary. This is a tram museum. There is a timetable for the museum tram. We were in this park when the tram was closed. Therefore, the interior photos are not very good. I made them through the glass.

The tram itself is completely restored. Hope the next time, I'll be able to get inside.

Good night 🍈🍉🍊🍋

Ukraine. Transcarpathia. Uzhgorod.

Старий трамвай. Угорщина. Ніредьгаза.

Я чесно хотів знайти інформацію про цей старий трамвай в інтернеті. Я сподівався на Гугл коли робив ці фотки у Ніредьгазі. Але надії були марними. Я не зміг це зробити. Я не знайшов інформації ні англійською, ні українською. Можливо про нього є інформація на угорських сайтах. Але угорською я не розмовляю.

Так що цього разу має викласти тільки фотографії та мої здогади.

Цей трамвай - "пам'ятник". Думаю що такі трамваї у минулому іздили їздили по містах Угорщини. Це трамвай музей. Там є розклад роботи музею трамваю. Ми були у цьому парку коли трамвай був зачинений. Тому фотки інтер'єр не дуже якісні. Я робив їх крізь скло.

Сам трамвай повністю відреставрований. Сподіваюся, наступного разу я зможу потрапити усередину.

Допобачення 🍈🍉🍊🍋

Sort:  

До речі, фотка інтер'єру тобі таки непогано вдалася. Достатньо атмосферна. Просто я як фанат Забужко... кароч в її "Музеї..." там якраз фішка що робили "секретики " це типу дівчата брали всякі кольорові там фанти, прикривали склом, і тоді засипали землею. А потім сучасна мисткиня зробила з цього цілий проект - типу застиглий час за склом. Думаю, ти не читав "музею" але десь тобі частково вдалося той самий час зафіксувати. Так що тут десь вже точно діють genius locki - міські духи, які і обергіають міський ландшафт у тяглості. Це добре))))
P.S. тільки "інтер'єр" пишеться через апостроф і через "Є". Не зли мене , старого грама-наці 😎

Ти дуже цікава людина.
Дякую. Піду виправлю ☺☺☺☺

будете в Харкові, заїжджайте на каву

15-го числа будемо 😀😎☺😇 (наступного місяця).

skype: paganlord86

I believe this is just like a travelogue, I always find people experience lovely most especially when it deals with historical events, art or information about sojouning in another city or country, I love this images. Keep the good work flowing man

Hi. Resteem this post and I give your 20% upvote.

Thank you. I gave upvotes to you. Do you know where you can see it?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98