Wrocław - Million Padlocks' Bridge / Most Miliona Kłódek. Lovers' Bridge / Most zakochanych

in #travel6 years ago

Wrocław - Million Padlocks' Bridge / Most Miliona Kłódek

It's not original name, i just called it like that. / To nie jest oryginalna nazwa, sam go tak nazwałem.

To moje początki filmowania, już widzę, że potrzebny do takiego czegoś gimbal, bo trzęsie i ciężko policzyć wszystkie kłódki ;)

Film dostępny na youtube tutaj

thumb klodki 3.png

Sort:  

Kłódki zakochanych na Moście Tumskim :) Mnie się podoba zapinanie kłódek ta tradycja jest zaczerpnięta z Włoch. Mam świadomość, że dodatkowe 5 ton ciężaru nie może być obojętne dla konstrukcji mostu. Ponoć ma być remont i te kłódki, które nie zostaną zabrane pójdą na złom :(

Ostrów Tumski - jeden z kilku w Europie tak starych kompleksów zabudowy, według mnie razem z Rynkiem i Pergolą razemz Ogrodem Japońskim przy Hali Stulecia jedno z trzech najładniejszych miejsc w mieście według mnie :) Już parę lat temu zapowiadali, że usuną te kłódki, niby fajna zabawa, ale w tak zabytkowym miejscu jestem w stanie zrozumieć zakaz tego. I tak jest tam wystarczająco romantycznie dla zakochanych heh. Za to kiedyś było na tym moście tysiące pająków, dlatego nazywałem go pajęczym mostem ;) Chyba zrobili z nimi porządek, bo od paru lat ich nie widzę, postaram się wrzucić moje archiwalne zdjęcie jednego takiego bydlaka stamtąd no steemit ;)

Wejdz czasem na gg zobaczyc wiesci =P
Steem potrzebuje wprowadzenia privów.

Tyle tych komuniakatorów, że aż ciężko się skomunikować :) Steem nie potrzebuje wprowadzenia privów, bo dostałby od razu łatkę strony szpiegującej ludzi :) Poza tym byłby to KOLEJNY komunikator ;)

oo @centauri-alfa nie licz, że polubię zdjęcie pająków :P Jestem z urodzenia wrocławianką, do Twojej listy najpiękniejszych miejsc dodałabym Ogród Botaniczny i Zoo :)

Tak myślałem, że zdjęcie pająka może się nie spodobać, ale i tak jak znajdę, to wrzucę ;). Ogród Botaniczny przylega do Ostrowa, z kolei Zoo tez jest przy Hali Ludowej, więc to jakby się zalciza do tego co napiasłem, ale cały Wrocław jest piękny, jak wiadomo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63096.57
ETH 2954.05
USDT 1.00
SBD 3.55