HUZUR ARAYANLAR İÇİN AKYAKA...

in #travel6 years ago (edited)

Hislere tercüman olan insanlar olabileceği gibi yerler veya manzaralar da olur hayatta. Akyaka da benim için bu nadide yerlerden biridir. Küçük bir yerleşim yeri, ruhu kocaman olan... Her köşesi, her sokağı, her kum taneciği...

20180107_140114.jpg

Sabah saat 9.00'da Akyaka'ya varıyorum. Ulaşımın bu kadar kolay olması cennete girmenin hiç de zor olmadığını hissettiriyor insana. Sahilde insanlarla, köpeklerle ve denizle iç içe olan bir mekanda kahvaltı ediyorum. Güne bu kadar güzel başlamak keşke her gün mümkün olsa diye düşünüyorum. Ağır ağır yürüyorum sokaklarında, etrafı olabildiğince inceliyorum ve hafızama işliyorum. Suyun kıyısından, sazlıklardan ilham alıyorum yaşamak için.

IMG-20180108-WA0097.jpg

Kahvaltıdan sonra hala öğleden önce olduğu için ne güneş yakıyor tenimi ne de fazlaca insan var. Huzuru tadıyorum suyun üzerindeki eski usul iskelelerde gezinirken. Suda yansımamı görüyorum, bulutlarınkini gördüğüm gibi. Hava git gide ısınıp aydınlanıyor. Yükseklerde ağaçların gölgesinden denizi ve gökyüzünü seyrediyorum.

Yavaş yavaş insanlar doluşuyor, sahilde daha az kum görünüyor. Yükseklerden inip insanlara karışıyorum. Kalabalığın içinde kayboluyorum.

Azmak'ın kenarında samimi bir kafeye oturuyorum ve sipariş ettiğim birayı içerken yanı başımda yüzen kuğuları seyrediyorum.

IMG-20180108-WA0084.jpg

Böyle bir atmosferde inanamayacağınız duyguları yaşıyorum en derinden. Bu derinlikten kurtulunca kafeden dışarı atıyorum kendimi kuğularla vedalaşıp.
Sokaklarda biraz daha gezinip güneşin batışını izlemek üzere denizin kıyısına yanaşıyorum. İyileşmiş, huzur dolu ruhumla güzel bir günü geride bırakmanın hüznü bile oluşmuyor içimde.

20180107_141428.jpg

Gözlerimi kapatıp sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum doğaya.
Eğer siz de biraz olsun huzur bulmak istiyorsanız yolunuzun Akyaka'ya düşmesini beklemeyin gitmek için. Mümkün oldukça kalabalık olmadığı bir dönemde ve mümkün oldukça yalnız gidin bu güzellikleri keşfetmeye.

20180107_141424.jpg

Sort:  
  • Feronio - 19 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Listemize @minnowbooster bot tarafından teklif usulu oy attırmaya başlıyorum. Simdilik oranlar(0.02 SBD) küçük olsada oylarınız ve desteklerinizle bu yakında artabilir. Detaylar ve sorular için @tolgahanuzun ulaşabilirsiniz.

Congratulations @fatmatumkaya, you have decided to take the next big step with your first post! The Steem Network Team wishes you a great time among this awesome community.


Thumbs up for Steem Network´s strategy

The proven road to boost your personal success in this amazing Steem Network

Do you already know that awesome content will get great profits by following these simple steps that have been worked out by experts?

Congratulations @fatmatumkaya! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61663.08
ETH 2893.40
USDT 1.00
SBD 3.48