Sort:  

Hello Ilias.
I have studied Geotechnical engineering but no master's degree.

Posted using Partiko Android

Σου απανταω στα Ελληνικα γιατι βαριεμαι να μεταφραζω και σορρυ για την καθυστερηση.

Το βασικο ερωτημα ειναι τι "δουλεια" θα κανεις εκει που θα πας.

Σκεφτεσαι να δουλεψεις στο αντικειμενο σου? Τοτε μαλλον θα πρεπει να σκεφτεις μια δυτικη χωρα, αν και δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο να βρεις δουλεια χωρις μαστερ.
Ισως να σκεφτεις την Αθηνα. Ναι, το κοστος ειναι υψηλοτερο, αλλα οι ευκαιρειες ειναι και πολυ περισσοτερες και εδω ειναι πιθανο να βρεις δουλεια.

Αν θες να ακολουθησεις τον δρομο του "online business/digital nomad" η ΝΑ Ασια ειναι το μερος να εισαι γιατι υπαρχει μια πολυ ανεπτυγμενη κοινοτητα σε πολεις οπως η Τζιανγκ Μαι ή η Σαιγκον. Απλα να σε ενημερωσω οτι απο ολους αυτους εκει πολλοι λιγοι βγαζουν λεφτα και οι περισσοτεροι απλα πουλανε μουρη.

Αν εχεις αποριες στην διαθεση σου.

Σε ευχαριστω Ηλια.Παντα δινεις πολυ σωστες απαντησεις.
Θα σκευτω τι θα κανω,ειμαι πολυ μπερδεμενος αυτην την περιοδο της ζωης μου.
Το digital-nomad θα προτιμούσα,αλλα ακομα δεν ειμαι σε επιπεδο(ειδικα εδω μεσα) για να μπορω να ζησω μόνο απο τις online business.
Σκευτομουνα και την Λατινικη Αμερικη.Ειδα πολλες χωρες με πολυ χαμηλο κοστος ζωης και πολυ υψηλο επιπεδο ζωης παραλληλα.
Σε ευχαριστω για τον χρονο σου φιλε μου.

Εγω ειμαι Πολιτικος Μηχανικος . Αμα θες να σου πω μερικα πραγματα ακομα στειλε μυνημα .

Καλη συνεχεια.

Έγινε φίλε μου και σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον που δείχνεις στους προβληματισμούς μου.
Εισαι ωραίος.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60046.04
ETH 2997.94
USDT 1.00
SBD 3.71