Sort:  

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @phortun!
@phortun got 6 TRDO & @jjprac got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Teda ty mi dopřáváš :D Díky moc, oplácím alespoň upvotem :)

Přidávám se k @jjprac ty fotky sou fakt dělo! 👍🙂
!BEER

btw mrkneš na discord? 😉 R.

Posted using Partiko iOS

Díky díky :) Já teda na Discord moc nechodím, ale teď jsem tam koukl a nic tam nemám. Psal jsi mi něco?

Jo jo psal 🤔 přímo tobě.. tak nevím 🤷🏻‍♂️

Posted using Partiko iOS

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @phortun, here is your BEER token. Enjoy it!

Díky ;) Piva i trdla mám dostatek na rozdávání ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61674.06
ETH 3067.94
USDT 1.00
SBD 3.81