Welcome in Paradise

in #travel6 years ago

Hello Busy and Steemit friends. I would like to share these stunning pictures of beach in Thailand localised on Ko Yao Yai Island near Phuket. I was there second time within a year and I m very happy to by on places like a this you may have feelings as in paradise. No tourists around you so you can really enjoy time alone or with your friends.


Dobrý deň Busy a Steemit priatelia. Chcel by som sa podeliť o tieto ohromujúce fotografie pláže v Thajsku lokalizované na ostrove Ko Yao Yai blizko pri Phuket. Bol som tam druhýkrát za rok a som veľmi šťastný, že na miestach, ako je tento, môžete mať pocity ako v raji. Žiadni turisti okolo vás, takže si môžete skutočne vychutnať čas osamote alebo so svojimi priateľmi.


IMG_3684.jpg


IMG_3685.jpg


Follow me :-)

Sort:  

Úplně ulítlé otázky: 1.Používají místní opalovací krém? 2.A Ty ho používáš?

Thajci neradi chodia na slnko pretože nechcú byt opálený znamená to ze pracujú vonku na slnku a su chudobný .. ja ho mam kúpený ale teraz som ho nezobral.

Truly it's a paradise. Have a nice vacation! :)

Thank you for comment

Nádherné. Turisty nedotčené místo je vždy úžasné. A je jedno jestli je to u nás nebo ve světě. ;-)

Dakujem za koment

ME GUSTA!!! :)

OMG amazing picture

The second picture could easily be a postcard as well! Stunning photography as usually :)

Raj na zemi!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62579.42
ETH 3010.71
USDT 1.00
SBD 3.42