Don't Cheat in a relationship If you are not happy then just Leave

in #truth6 years ago

من همیشه حقیقت رو می‌گم، حتا وقتی دروغ می‌گم.


ᴛʜᴇ ᴍᴏʀᴇ ɪ ғɪɴᴅ ᴍʏsᴇʟғ ,
ᎢᎻᎬ ᎷᎾᎡᎬ ᏢᎬᎾᏢᏞᎬ Ꮖ ᏞᎾᏚᎬ.‎

هرچی بیشتر خودمو پیدا میکنم
آدمای بیشتری رو‌ از دست میدم


بدترین انتقامے ڪہ
مے تونے از یڪے بگیرے
اینہ ڪہ فراموشش ڪنے


ᵀᴴᴱ ᴼᴺᴸᵞ ᵀᴴᴵᴺᴳ ᵀᴴᴬᵀ ᴵˢ ᴵᴺ ᵀᴴᴵˢ ᵂᴼᴿᴸᴰ ᴵˢ ᴬᴸᵂᴬᵞˢ ᴹᵞ ᴸᴼᵛᴱ ᶠᴼᴿ ᵞᴼᵁ

تنها چیزی که توی این دنیا همیشگیه عشق من به توئه ☺️♥️


گفتى "دوستت دارم"
و من به خيابان رفتم
فضاى اتاق
براى پرواز كافى نبود...


ᵗʰᵉ ʳᵉᵃˡ ᵏᵉʸ ᵗᵒ ʰᵃᵖᵖᶦⁿᵉˢˢ ᶦˢ ᵗᵒ ˢᵗᵒᵖ ᵉˣᵖᵉᶜᵗᶦⁿᵍ ᵒᵗʰᵉʳˢ ᵗᵒ ᵐᵃᵏᵉ ʸᵒᵘ ʰᵃᵖᵖʸ !

کلیدِ واقعیِ خوشحالی اینه که،
منتظر نباشی دیگران خوشحالت کنن..!


فارسی مختصرترین زبان دنیاست ،

مثال: اميدوارم اين كار كه به تو واگذار كرده ام آن را درست انجام و مرا نا اميد نكنی رو تو یه کلمه میشه گفت :

《 به فنامون ندی 》😼👊🏼


Don't Cheat in a relationship
If you are not happy then just Leave ‎

در رابطه خيانت نکن
اگه خوشحال نيستی ، رابطه رو ترک کن


این آدما نیستند که عوض میشن
این خراشونه که از پل میگذره!


@good-ali

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68870.08
ETH 3734.86
USDT 1.00
SBD 3.73