hayatımın serüveni

in #turk6 years ago (edited)

Öncelikle kendimden bahsedeyim duygulara önem vermeyen indir.jpg
herzaman kendi rahatıma bakan empati gibi saçmalıklara inanmayan bir insanım ve ailem dışında insanlar umrumda bile değildi ama bu davranışlarım çok büyük kayıplara neden oldu
işte başlıyoruz.Soğuk bir kış günüydü evde oturup
kurduğum siteden 2,3 kuruş kazanıyordum annem ve babam ile yaşadığım için hiç bir sıkıntım yoktu. O siteden gelen paraları kendi zevkim için harcıyor ev ekonomisine hiç bir yararım dokunmuyordu
bir gün sitenin kompsettini değiştirdim hep clikbait başlık atarak insanları kandırdım saçma sapan cinsel içerkli reklamlar koyuyordum çok fazla para kazanmaya başlamıştım paraya doymuştum
ama birgün öyle bir reklam geldi ki sürekli hizmet istemişleri yıllık 1 milyon dolar verceklerini söylediler ben hemen hayal kurmaya yurt dışına gitmeyi düşündüm sonrasında başka birşey düşünmeden
kabul ettim ve reklam içeriğini sordum cinsel içerik olduğunu söylediler zaten önceden de cinsel içerikli reklamlar alıyordum benim için hiç sıkıntı olmadı sonrasında bir anlaşma talep ettiler
her yıl reklamı değiştirmek istediklerini söylediler benim için sıkıntı yoktu anlaşmada başka reklam almamamı istediler zaten gerek yoktu anlaşmanın
geri kalanını okumadım her anlaşmada bulunan basit şeyler olduğunu düşündüm ve sonrasında direk reklamları kaldırıp onların verdiği linki
yapıştırdım bu reklam ın içeriği çok şaşırtıcı bir şey değildi silah eğitmenliği idi ama şaşırtıcı olan şey şu ki ilk 5 yıl bedava olması kendi kendime dedimki kim 5 yıl bedava eğitim verir
verdikleri linke girdim baktım kontenjan 100 kişiydi ve 5 yıl içerisinde ayrılan kişi ye 1 milyon dolar ceza vardı ve üstüne üstlük 1.yıl Santo Domingo 2.yıl Malabo 3.yıl Berlin 4.yıl Ankara
5.yıl Yeni Delhi 5 yıldızlı otellerde kalıcaklar ben başvursammı diye düşünmedim değil ama sonra vazgeçtim zaten yıllık gelicek olan 1 milyon ile istediğim kadar tatil yaparım arada siteye
içerik atarım mis gibi yaşarım hatta içerik atmama gerek bile yok anlaşma imzaladık zaten bana her yıl para gelicek bu düşünceler içindeyken telefonuma mesaj geldi 5 milyon dolar hesabıma
yatırılmıştı ve 5 yıllık paramı ödedimiş oldular şaşırdım hemen ayrı ayrı bankalardan paramı çektim toplamda 10 milyon tl gibi param oldu çantalarla hemen evime götürdüm bende bukadar para
olduğunu herhangi bir insan duymuş olsa dilenirdi hemen neyseki başıma bişey gelmedenn evime gittim kapıdan girerken annem elimdeki çantaları gördü kimin oldğunu sordu çünkü benim adam akıllı
çantam yoktu başta 1000 tl çekip almıştım arkadaşımın diye geçiştirdim kilerde sadece benim bildiğim biryer vardı oraya sakladım sonra geçtim bilgisayar başına tabi reklamdaki
kontenjan dolmuştu reklam boku bokuna duracak orda neyse beni ilgilendiren bir durum yok kendimle ilgilenmeye başladım kendime giysiler alıp valiz aldım şort aldım t shirt aldım herşeyi aldım
gitmeyi planladım türkiyeden pasaportumu biletimi aldım 1 hafta sonrasına aldım bileti sonra annem ile babama hiç birşey çaktırmadım veda mektubunu hazırladım sonuçta seviyorum ailemi benim için
meraklanmalarını istemiyordum mektubumu yazdım 1 milyon tl bıraktım eski telefonumu anneme bıraktım sim kartı ile zaten arkadaşım yoktu sadece akrabaları kaydetmiştim annemin ihtiyacı vardı zaten
1 hafta oldu sonra gittim amerikaya sonra ev kiraladım ülke ülke dolaşabilirdim sonuçta.
1yıl amerikada kaldım oyıl içerisinde sadece 500 bin tl harcadım siteye arada içerik çıkarttım gerek yoktu ama sıkılıyordum hergün gece kulüplerine gittim ailemi unuttum herşey çok güzel idi
sonra siteye baktım yeni reklam geldimi diye adamlar unutmuş olabilird iye düşündüm sonuçta büyük zarardalar girdim siteye baktım evet gelmişti yeni reklam avukatlara ders veriyolardı aylık 7000tl
maaş vericeklerdi üstüne şaşırdım linke tıkladım ve baktım kontenjan gene 100 kişi idi ve 4 yıl eğitim verceklermiş ve gene tatil yerleri vardı 2.yıl Malabo 3.yıl Berlin 4.yıl Ankara
5.yıl Yeni Delhi öncekiyle aynıydı sadece ilk yıl gittikleri yer yoktu.Ben ülke değiştirme kararı aldım Almanyaya gittim.1yıl daha geçti bu yıl içerinse arsa işlerine atıldım 3 milyon tl kaybettim ve
500 bin tl harcama yaptım toplam 3.5 milyon gitti geriye 5 milyon tl kaldı sonrasında bir daha o işlere girmeme kararı aldım siteye girdim yeni reklam gelmişti o kadar zarardalardı şaşırdım
yazılım mühendislerine ders veriyolardı tekrardan 5000 tl maaş ve 3 yıl tatil ve gene aynı yerlerdi ilk 2 yıl hariç sonra biraz kuşgulandım atış dersleri ile suikastci yetiştiriyor avukatlar
ise onları haklamak için almış olabilirler
yazılım mühendisleri hacker yapabilirler diye düşündüm her reklamlamı inceledim tatil yerlerinin ortak olduğundan dolayı barş harflerini birleştirdim pek birşey çıkmadı haritadan yerlerini
inceledim sonra şehirler hep başkentti ülkeleri kontrol ettim barş harfleri birleştirdiğimde ise death yazısı çıktı pek bir reaksiyon göstermedim hemen bana verdikleri kontrata baktım
kontrat 5 yılmış hemen sövdüm oruspu çocukları yapıcağınız işi sikeyim diye saydırdım normalde sakin kalabilmeme rağmen koskocaman planlarımı mahvetmeleri beni çok sinirlendirdi 5 milyon tl varken
farketmem iyi olmuştu en azından yarısı duruyor alıştığım lüks hayattan ödün vermem gerekiyordu hemen anneme bıraktığım telefonu aradım dayım açtı ağlıyordu alo kimsiniz dedi hüzünlü bi ses ile
murat dedim murat semra nın oğlu olan muratmı dedi bağırarak evet dedim nerdesin dedi almanya dedim sonra dediki polis heryerde seni arııyor neden kaçıyosun sikik diye bağırdı ben sakin kalarak
neden dedim birde soruyomusun eniştemi ve ablamı öldürdün diyerek bağırdı sakince telefonu kapadım sesizce ağlamaya başladım.1 hafra sonra adam akıllı düşünmeye başlayabilmiştim intarnette
haberlere baktım haberlere çıkmıştım gerçekten böyle birşey olmuştu ve normalden fazla 140 cinayet olmuştu reklam verenlerin yetişdirdiği suikastcilerin yapabilmiş olabileceğini düşündüm hemen türkiyeye
bilet aldım olayları ordan çözmeliyim diye düşündüm hedef türkiyeydi galiba ve aniden aklıma anneme bıraktığım telfondaki sim karttan beni öldürmeye yollanmış olabilirdi o suikastciler içim cız
etti düşünmeye devam ettim hacker yetiştirmeye başladılar onlara engel olabilrim diye düşündüm uçağa bindim türkiyeye gittim havaalanına indim unuttuğum şey ise aranıyor olmamdı başıma gelen oşeyler
yüzünden aklımı kullanamıyordum polisler beni bekliyordu pasaportum ile türkiyeye uçacağım belli olmuştu beni aldılar parama elkoyudlar 20 yıldan başlıyordu paramda yok avukatda tutamıyorum avukat
tutabilseydim çıkabilirdim çünkü annem ile babamın ölümü gerçekleşirken ben türkiyede bile değildim öldürüp kaçtığımı sanıyolar ama kayıtlara baksalar çıkacak neyse herşeyden ümidi kesmiştim sorgu
odasındayım soruyolar söylüyorum sikine takan olmuyor dediklerimi itiraf et bitsin diyolar itiraf edicektim ki aniden birisi bir şey söylemek zorunda değilsin dedi şık giyinen biriydi avukatımmış
ama benim haberim yoktu sonra reklam verenlerin avukatı olabilir diye düşündüm öyleşmişte sonra kayıtları getirip çıkard meğersem çok kolaymış kanıt larda yokmuş ama parama el koymuşlardı
siyah bir arabaya aldılar beni tehdit ettiler beni zorla yazılım mühendisliğine aldılar kodlamaya bildiğimi biliyolarmış meğersem neyse zaten benim çin iyi oldu kodlamayı daha iyi öğrenip
planları bozabilirim bu yıl içerisinde sadece kodlamya odaklanıcam almanyaya geri gittik berlin 1 yıl geçti orada yemeği ve kalacak yerleri karşıladıkları için 5000 tlyi biriktirdim 60000 tl biriktirmiştim
Ankara ya geldik bu yıl ise ne alcaklarını bilemiyordum bizim intarnet ağımızda sitemi engellemişler di dışarı çıkmak yasaktı köle gibiydik biriktirdiğim paralar ile sadece tek bir siteden alışveriş
yapma izni veriyolardı ali express ti bu site ne sipariş ettiğimi kontrol ediyolardı ben hemen bir telefon arattım satıcı ile konuştum gümrükte takılma ihtimaline karşın mouse yazdırdım fiyatınıda düşürmesini istedim
sonra aratmalarımı sildim yazdıklarımıda sildim sonra bu durumumuza isyann eden bir çocukla tanışmıştım ondan bir ricada bulundum neyse 30 gün geçti siparşim geldi siparişimi kontrolden geçiriyor içinde ne var bakıyolardı
benim siparişime sıra geldiğinde açtıarl içinden mouse çıktı isyanker arkadaşa sipariş ettirmişim 15 güm daha önce gelmişti pakete önceden ulaşıp telefonu alıp mouse koymuştum
Telefonu alma sebebim ise sim kartımı çaktırmadan almıştım onu bu telefona takıp siteye bakıcaktım engel olabilmek için telefona sim kartını taktım faturalı hattaydım hemen intarneti açıp siteme girdim
ve reklama baktımbu reklam öncekilerden farklıydı bu bir çağrıydı parti ye çağırıyolardı bu parti bedavaydı ve yemekli bir parti idi tıkladım adres bilgilerini aldım katliam yapıcakları çok belliydi
telefonum ile bu bilgileri dayıma yolladım annemim katilinin yapağı düzenleme ile ktaliam yapıcaklarını söyledim polisi bunları anlatmasını istedim .
parti günü geldi çattı polislerin işi halledeceğini düşündüm bugün önceki günlerden farklıydı dışarı çıkma iznimiz vardı yapacakları katliam ile gözümüzü korkutup bizi köle yapmayı iyice hedefliyoalrdı
parti yerine uzaktan incelemeye başladım incelemeye galiba sivil polisler vardı çünkü uzaktan izleyen pekbirileri yoktu 100 kişilik suikastcı gurubumuzun geleceğini biliyordum onları aldıkları zman
örgüt çökecekti derken birden bomba patladı bir anlık şaşkınlık ile hemen ordan uzaklaştım örgütün ana üssüne döndüm polislerin böyle bir hata yapacağını düşünmemeiştim önceden kontrol etmeleri gerekiyordu
sonra olanları düşünmek yerine uyumaya kara verdim.Polisler üsse geldiler ve beni aldılar meğersem dayım hala annemi benim öldürdüğünü düşünüyomuş bunu koz olarak kullanmış polise haber ver dediğim kısımları silip sade adres bilgilerini bırakmış
avukatlarımın bunu kolayca haklıyabileceiğini düşündüm ama burdan çıakrsam sağ kalırmıyım bilmiyorum sadece avukatlarımı bekledim beni hakladılar çıktık .avukatım sağ arka cebinde cüzdan var büyük ihtimalle sağ elini kullanıyor bizim 100 avukatımızında arabası var anahtar sağ cebinde olduğunu biliyorum ama nasıl alcaktı derken küçük bir çocuk dondurma döktü üzerine
ceketini çıkardı nezakette bulunurmuş gibi ben taşırım dedim sonra sağ cebinden anahtarı aldım ara sokaklardan geçip arabasına binicektik ara sokakğa girmiş arkadan dizine vurdum diz çökmüş durumda oldu sonra
omur iliğine vurdum bayıldı haliyle sonra arabasını alıp kaçtım arabayı bir yere bıraktım ters yönüne gittim bulamasınlar diye otel kalmaya başladım param var sonuçta ve 10 ay geçti polisi uyarmanın tam zamanı diye düşündüm
çünkü daha adam almıcaklarını anladım başta verdikleri mesaj ile son katliamlarını yapacka olabilirler daha hackerları kullanmadılar meraktan çıldırıyordum ordaki isyan eden arkadaşımı bulmalıydım
ama örgüt beni görürseler olduğum yerde öldürürler o yüzden gizliden yeni telefon alıp o arkadaşıma vermeliyim kalan 55k param da bitmek izereydi sadece 2 k kalmıştım hemen 1000tl ye tel aldım
1000tl ile 2 ay geçnmem lazımdı otelden ayrıldım sokakta yaşamya başladın sadece ara ara dürüm alıyordum bizim üsssün 300 tl ile yeni üslerine kargoladım ondan kargo ona bulaştımı diye mesaj yazdım
cevaplaştık yazıştık ona ne yapıcaklarını sordum hackerlar şuana kadar hiç bir şey yapmadı daha söylenmedi 1 ay sonra yazarım dedi 1 ay sonra reklam girilecekti.Geldi çattı ogün siteye baktım death
adında bir reklam vardı zaten tahmin ediyordum arkadaşıma yazdım mesajıma 2 saat sonra cevap geldi mesajta death yazıyordu o an arkadaşımın yakalandığını anladım ve türkiye neler olacağını bilemiyordum
o gün herhangi birşey olmadı ama yarın bir çok haber sitesi hacklendi death yaızsı yayıldı devletin sitelerindede aynısı oluyordu sonra 81 ilin hiçbirine saldırı yapamadılar bütün örgüt üyeleri yakalandı sebebi ise devletin bunlardan başından beri haberi olması imiş 100 suikastcinin 20 si ajan 100 avukatların 50 si ajan
100 hackerin 60 ajan 1 ölü birde ben 38 tane de oruspu çocuğu neyse benide listeden bulmuşlar polislere gittim teslim oldum olaylarla olan alaksızlığımdan sadece 9 yıl hapis yedim

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by SRouLenX01 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @cloudenq! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @cloudenq! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11