Атмосфера осіннього затишку

in #ua5 years ago

Осінь це для мене завжди  затишок, та спокій. Коли навкруги така чарівна краса, та різнобарв'я кольорів завжди хочеться цю мить зупинити, поставити на паузу. Тож я й намагаюся так робити, беру до рук фотоапарат, гарний настрій, та створюю свою красу і затишок.  Camera Huawei Honor 7A Флетлей, це моє хоббі. Спочатку потрібно гарно розташувати предмети для зйомки, підібрати фон, та кольори. Тут працює вже політ моєї фантазії. Кожна предметна зйомка виходить по своєму затишна, та атмосфера. В кожній картинці я залишаю часточку себе, своєї любові, романтизму, доброти. Буде приємно почути ваші відгуки дорогі мої читачі. Чи сподобалися вам мої роботи? Підписуйтесь на мій канал в Інстаграмі https://www.instagram.com/inst.alla.gramm/?hl=ru

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 63159.84
ETH 2972.58
USDT 1.00
SBD 3.57