Фото-гра Gurushots

in #ua6 years ago

Гортаючи стрічку в інстаграм, мені неодноразово потрапляла на очі реклама gurushots.com. І ось одного разу я все такі вирішив подивитися, що це за сайт .

Як виявилося Gurushots це типу гри, тут постійно проводяться фоточеленджи (надалі конкурси).
Ось в таких конкурсах на даний час я приймаю учать.

Тривалість конкурсів доволі різна, від 9 діб довгі (максимум, що я бачив) та швидкі 3 доби та менше. За набирання певної кількості голосів , ви отримуєте відзнаки та очкі. Гурушот має 8 рівнів, рівень впливає на кількість голосів, що ви даєте при голосованні за фотографію, відповідно на першому рівні 1 очко , на останньому 8. Плюс якщо ви до качаєтесь до гуру ви зможете створювати свої конкурси (я так думаю) .

До речі, викласти фотографію і забити до кінця конкурсу у вас не вийде. Вам потрібно періодично проявляти свою активність, голосуючи за роботи інших авторів. Щоб цей спідометр був заповнений на максимум

Також тут є типу "бустерів". Які купуються за реальні гроші, але купувати непотрібно, все можна отримати безкоштовно тільки мало, тому треба використовувати з розумом.

А ось все, що я досяг за приблизно дві неділі перебування на сайті.
https://imgur.com/XttPpRC

Я сам повністью в цих "бустерах" не розібрався, особо мені незрозуміло для чого служить ключ.
Авто філс - автоматично заповнює вище згаданий спідометр, використовувати ліпше, коли ви приймаєте учать у багатьох конкурсах і вам лінь голосувати.
Свап - це заміна фотографії.

Це конкурси в яких можна прийняти участь, це не всі, просто стільки влізло в екран.

Це, які незабаром стануть активними

Незважаючи на те, що на конкурсах є написи типу 180$, я все таки впевнений, що грошей у разі виграшу, ніхто тут не дає.

Тому долучайтесь до гри за моїм посиланням (разом цікавіше) https://goo.gl/7jXh5i , чи за прямим посиланням, що вказано у початку, а також в друзі, ось посилання на профіль https://gurushots.com/olexandr.dudchik/photos

А якщо ви вже там зареєстровані, то додавайте свої посилання на профіль у коментарі.

Sort:  

This post has received a 6.79 % upvote from @boomerang.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61361.03
ETH 2932.71
USDT 1.00
SBD 3.67