Щоденники книжкового хробачка: Книжкові місця Києва - книгарня кавʼярня ReadEat - Bookstores of Kyiv, caffe ReadEat

in #ua2 months ago (edited)

Доброго вечора, шановна спільното!

Сьогодні замість чергового огляду на книгу у мене огляд на цілий океан книжок, бо мова піде про книгарню-кав’ярню ReadEat.

IMG_3688.jpeg

Я памʼятаю що раніше, років зо 15 тому (навіть більше), де ним місцем де можна було одночасно випити каву та почитати була анті кавʼярня Лавка Бабуїна. І чесно кажучи усі ці роки я не надто цікавилася подібними місцями. Бачите: в мене пішло багато років на самоприйняття і психотерапію щодо моїх захоплень, поки я нарешті не дозволила собі цікавитись тим, що мені справді цікаво, а не тим, чим я «маю» цікавитись, Але це окрема довга історія.

IMG_3687.jpeg

Ми з чоловіком відкрили для себе цю кавʼярню наприкінці минулого року. Ми рідко кудись виїзжаємо з району, де мешкаємо, але мені так кортіло попасти саме сюди, що ми таки почали перевіряти, чи є у доступі парковка (це Антоновича, 50, центр), і дуже зраділи, коли зʼясувалося, що є велика парковка супермаркету просто у пʼятнадцяти кроках від кавʼярні.

IMG_3686.jpeg

Для мене дуже важливо, що цей заклад pet friendly, люблю, коли можу скрізь брати своїх хвостиків, яких у мене наразі двоє, проте вчора ми поїхали без них просто тому, що я мала поганенький настрій (наразі лікуюся тяжкими нейролептиками) і мені дуже хотілося собі дозу дофаміну. Книжкові покупки я покажу у наступному дописі, або ж через один допис, після чергового книжкового огляду.

IMG_3685.jpeg

Книгарня має два поверхи. На першому ви маєте можливість присісти, замовити каву з дуууууже смачним тістечком та почитати будь яку книгу, яка є у крамниці. Потім ви можете її купити, або ж залишити - вибір за вами. На другому поверсі розташовано основний масив книжкових поличок, і власно я можу провести там довгі години, обираючи чергового мешканця для власних поличок.

IMG_3684.jpeg

Є іще одна причина, з якої я дуже полюбляю там бувати, і ця причина власний мерч кавʼярні. Я маю якусь хворобливу цікавість до мерчу, і нізащо не пройду повз. Наразі в мене тільки кухлі з цього магазину, проте я їх просто обожнюю.

IMG_3683.jpeg

Я б була не я, якби не торкнулася теми цін на книжки у цьому закладі. Здебільшого я купую в інтернеті, і зроблю обовʼязково зроблю окремий допис щодо того, як у реаліях дуже високих цін на книжку купляти дешевше. Тут ціни середнього рівня. Кажучи «середній» я маю на увазі, що книга легко може коштувати на 150-200 гривень дорожче, ніж в інтернеті, але це буде середня ціна по фізичних книгарнях. Тому зазвичай я буде лише одну книжку, яку дуже хочу, і в такий спосіб створюю собі казку дня, заплативши за неї свідомо трохи дорожче. Плюс кава та десерт!

IMG_3682.jpeg

Загалом я оцінюю це чудове місце на 10\10. Ми намагаємося приїжджати хоча б раз на місяць, щоб трохи себе побалувати:)

Люблю вас, ваша Foxy

IMG_3689.jpeg

Good evening, dear community!

Today, instead of another book review, I have a review of an entire ocean of books, because we will talk about the ReadEat bookstore-cafe.

IMG_3688.jpeg

I remember that earlier, 15 years ago (even more), the place where you could drink coffee and read at the same time was Lavka Babuin's anti coffee shop. And to be honest, all these years I was not too interested in such places. You see: it took me many years of self-acceptance and psychotherapy about my hobbies until I finally allowed myself to be interested in what I was really interested in, not what I "should" be interested in. But that's a long story in itself.

IMG_3687.jpeg

My husband and I discovered this coffee shop at the end of last year. We rarely go out of the area where we live, but I was so anxious to get here that we started to check if there was a parking lot (50 Antonovycha Street, center), and were very happy when it turned out that there is a large supermarket parking lot just fifteen steps from the coffee shop.

IMG_3686.jpeg

It is very important for me that this establishment is pet friendly, I love when I can take my little dogs everywhere, of which I currently have two, but yesterday we went without them simply because I was in a bad mood (currently being treated with heavy antipsychotics) and I really wanted to get yourself a dose of dopamine. I will show book purchases in the next post, or in one post, after another book review.

IMG_3685.jpeg

The bookstore has two floors. At the first, you have the opportunity to sit down, order a coffee with a very delicious cake and read any book that is in the store. Then you can buy it, or leave it - the choice is yours. On the second floor is the main array of bookshelves, and I myself can spend long hours there choosing the next inhabitant for my own shelves.

IMG_3684.jpeg

There is one more reason why I really like going there, and that reason is the coffee shop's own merch. I have a morbid curiosity about merch, and there's no way I'll pass it by. I only have mugs from this store at the moment, but I just love them.

IMG_3683.jpeg

I wouldn't be me if I didn't touch on the subject of book prices in this institution. I mostly buy on the Internet, and I will definitely make a separate post about how to buy cheaper in the realities of very high book prices. The prices here are average. When I say "average", I mean that the book can easily cost 150-200 hryvnias more than on the Internet, but this will be the average price in physical bookstores. Therefore, I usually have only one book that I really want, and in this way I create a fairy tale of the day for myself, deliberately paying a little more for it. Plus coffee and dessert!

IMG_3682.jpeg

Overall I rate this great place 10\10. We try to come at least once a month to pamper ourselves :)

Love, Foxy

Sort:  

О! Наша dogs friendly кафешечка! Я її теж рекламувала) тільки з іншого боку)

Нажаль ти не пофоткала нас з Луною:(

Бачу, що ти мені відповіла у відповідях, але не в коментарях. Капець, все глючить( Луна у мене є)
IMG_2686.jpeg

Awwwwww, дякую)))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88