Градус свободи: як кубинці перетворили ром в національне надбання. Сімейні цінності

in #ua6 years ago

Провінція Сантьяго-де-Куба, плантація цукрової тростини біля підніжжя Сьєрра-Маестра. Збирачі очерету в солом'яних капелюхах з вузькими високими тульямі зрізають за допомогою мачете стебла і укладають в дерев'яні вози, запряжені чорними волами з рогами-вилами. Один з складальників, 22-річний Мігель, розповідає:

-- Я працюю в кооперативі по збору очерету, а мої брати працюють на ромовому заводі в Сантьяго-де-Куба.

Згодом Мігель хоче переїхати в Сантьяго або Гавану і влаштуватися на фабрику рому, щоб стати маестро Ронер.

-- Ром пов'язаний для мене з будинком, сімейною підтримкою. Я гордий, що маю відношення до його створення. Поки я зрізаю очерет і намагаюся, щоб у ньому збереглося побільше соку. Але одного разу я змішаю геніальний купаж, щоб він когось врятував від біди, допоміг знайти себе. Це мій шлях, ром - частина мого життя.


Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66