Щоденник - 14.08.2023 - Відпочинок, Школа БПЛА, Що робити далі?)

in #ua9 months ago

Привіт, давно мене тут не було, бо працював, перегорав, депресував та відпочивав.
А нещодавно приїхали до мене родина, котрих не бачив майже півтора року!

Тому два тижні був тіки з ними ( і трохи працював)

Ось запускаємо дрон в парку:


IMAGE 2023-08-14 20:13:49.jpg
*дрон висить по центру кадра))


Два тижні минули швидко, родина вже поїхала, а я зрозуміло що залишився.

І думаю - Що робити далі?

Школа БПЛА
Думки такі що треба свою приватну економіку переводити на військові рейки, і з цього приводу думки що треба йти навчатись на пілота БПЛА.

План був такий що навчитись на пілота FPV БПЛА (це не просто умовний «мавік», це складніше в рази) після навчання піти працювати пілотом випробувальником на виробництво дронів. А коли прийде час йти до армії то в мене вже буде затребуваний фах.

Тут як раз попадається Тік-Ток, де рекламують курс по FPV БПЛА. Курс стартує як раз коли я родину відправлю назад закордон.

Якщо дуже коротко, поки ми з родиною відпочивали, та я рахував чи вистачить мені коштів на навчання - всі місця продали, про що я дізнався сьогодні коли прийшов на відкритий безкоштовний інтенсив. На який я навіть не попав, бо людей було занадто та й першими пускали тих хто вже оплатив навчання.

Отакої, повний аншлаг!

Що робити далі?

Шукаю інші курси, написав в Школу «Крук», чекаю що скажуть. Також шукаю норм симулятор і пульт для симулятора FPV. Ціни на пульти від 700грн до 70 000грн, що з них обрати я не знаю))

Було б ок пульт за 1000грн +- та симулятор за 5-10$. Симулятори теж платні.


IMAGE 2023-08-14 20:39:01.jpg


А як ваші справи? Готуєтесь до зими? Готуєтесь до довгої війни?
Я ось поняв що війна ще надовго і треба відштовхуатись саме від цього. Тоді:

Все Буде Україна!
💙💛


by @Vict0r

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56